تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 23735

اشغالگران صهیونیست‌ پیکر ۱۱۲ فلسطینی را از سال ۲۰۱۶ تحویل نداده‌اند

اشغالگران صهیونیست‌ پیکر ۱۱۲ فلسطینی را از سال ۲۰۱۶ تحویل نداده‌اند

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، مقامات رژیم اشغالگر در راستای تداوم سیاستشان برای عدم تحویل پیکر شهدای فلسطینی، پیکر ۱۱۲ شهید فلسطینی را که از سال ۲۰۱۶ به ضرب گلوله اشغالگران و در داخل زندان‌ها به شهادت رسیدند، تحویل ندادند و همچنان پیکر بیش از ۲۵۳ شهید در گورستان‌های بی‌نام و نشان

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، مقامات رژیم اشغالگر در راستای تداوم سیاستشان برای عدم تحویل پیکر شهدای فلسطینی، پیکر ۱۱۲ شهید فلسطینی را که از سال ۲۰۱۶ به ضرب گلوله اشغالگران و در داخل زندان‌ها به شهادت رسیدند، تحویل ندادند و همچنان پیکر بیش از ۲۵۳ شهید در گورستان‌های بی‌نام و نشان وجود دارد.
طبق گزارش‌ها، فهرست شهدای نگهداری شده نزد صهیونیست‌ها از سال ۲۰۱۶، شامل ۱۳ شهید از شهر قدس و اطراف آن، ۲۷ شهید از نوار غزه، ۱۷ شهید از جنین، ۱۳ شهید از الخلیل و هفت شهید از نابلس است.
قسامی عبدالحمید ابو سرور، نخستین شهید فلسطینی در سال ۲۰۱۶ است که پیکر آنها پس از اجرای  عملیات شهادت‌طلبانه در هجدهم آوریل تحویل داده نشد.
از میان شهدا پیکر سه تن از جمله عطاالله ریان، ۱۷ ساله از شهرستان سلفیت، یوسف صبح از شهرستان برقین در شهر جنین و کریم جمال القواسمی، از شهرستان الطور واقع در شهر قدس اشغالی هستند.
در چهاردهم اکتبر اشغالگران پیکر القسامی قیس عماد را پس از شهادتش در رام‌الله نگهداری کردند و پیکر وی را تحویل ندادند. فلسطینیان در ۲۷ اوت هر سال، روز جهانی استرداد پیکر شهدای نگهداری شده در نزد اشغالگران را زنده نگه می‌دارند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.