تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 46161

روز پرترافیک ورزش بانوان اصفهان با چاشنی شهرآورد

روز پرترافیک ورزش بانوان اصفهان با چاشنی شهرآورد

در حالی که امروز (جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه) رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان کشور به ایستگاه پایانی مرحله گروهی خود می‌رسد، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن که پیش از این حضور خود را به عنوان ۲ تیم از ۴ تیم پلی‌آف قطعی کرده‌اند به میزبانی سبزپوشان با هم شهرآورد دیگری از ورزش اصفهان را رقم خواهند زد. تیم

در حالی که امروز (جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه) رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان کشور به ایستگاه پایانی مرحله گروهی خود می‌رسد، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن که پیش از این حضور خود را به عنوان ۲ تیم از ۴ تیم پلی‌آف قطعی کرده‌اند به میزبانی سبزپوشان با هم شهرآورد دیگری از ورزش اصفهان را رقم خواهند زد.
تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ‌برتر از ساعت ۱۱ امروز، ۱۳ بهمن‌ماه در سالن ملت به مهمانی ذوب‌آهن خواهد رفت.
مصاف قبلی دو تیم با برتری ۳ بر صفر سپاهان به پایان رسید و در صورت صدرنشینی طلایی‌پوشان، باز هم پلی‌آف والیبال به شهرآورد اصفهان گره می‌خورد، اما اکنون سپاهان با مهرسان و ذوب‌آهن با سایپا در مرحله حساس پلی‌آف دیدار خواهد کرد.
از سوی دیگر، تیم هندبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر نیز در همبن ساعت امروز در سالن سجادی میزبان تیم سنندج خواهد بود.
طلایی‌پوشان که در ۱۰ بازی قبلی خود در لیگ موفق به کسب ۶ برد و یک تساوی شده‌اند، با ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارند.
سپاهان در ۴ دیدار قبلی خود به ترتیب مقابل زاگرس جنوبی، نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان و فولاد هرمزگان به پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرد.
هم چنین تیم‌های والیبال نشسته بانوان سپاهان و ذوب‌آهن در آخرین دیدار مرحله رفت لیگ برتر به ترتیب از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در تبریز به مصاف فولاد هرمزگان و هیئت تبریز می‌روند.
در پایان روز پرترافیک ورزش بانوان اصفهان و در هفته نخست دور برگشت فوتبال بانوان باشگاههای کشور پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که سپاهان به عنوان تنها نماینده فوتبال بانوان اصفهان از ساعت ۱۳ مهمان نماینده البرز خواهد بود.
سپاهان که در دور رفت نماینده البرز را پرگل شکست داد، برای بازی برگشت خود به کرج آمده و در اندیشه تکرار نتیجه دور رفت است تا دور برگشت را نیز طوفانی آغاز کند.
در سایر دیدارهای هفته خاتون بم میزبان کانی کردستان است، پالایش گاز ایلام و پیکان دیگر بازی هفته دهم را برگزار می‌کنند، ملوان در خانه از شهرداری سیرجان پذیرایی خواهد کرد، آوا تهران به شیراز می رود تا رو در روی فرا ایستاتس کران فارس قرار گیرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.