تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 29515

تیم ملی جودو با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد

تیم ملی جودو با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد

به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت جودو البرز راه اندازی و احداث خانه جود در البرز را کاری بزرگ و اقدامی تأثیرگذار در توسعه جودو استان دانست و اظهار کرد: با توجه به گستردگی و ظرفیت ورزش در استان البرز، سعی می‌کنیم دومین خانه جودو البرز نیز سال آینده احداث

به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت جودو البرز راه اندازی و احداث خانه جود در البرز را کاری بزرگ و اقدامی تأثیرگذار در توسعه جودو استان دانست و اظهار کرد: با توجه به گستردگی و ظرفیت ورزش در استان البرز، سعی می‌کنیم دومین خانه جودو البرز نیز سال آینده احداث و راه اندازی شود.
رئیس فدارسیون جودو افزود: برگزاری مسابقات تک وزن در البرز که با استقابل اکثر استان‌های کشور روبرو شده، نشان دهنده توان بالای جودوی این استان است.
میراسماعیلی با اشاره به مشکلات سال‌های اخیر این رشته گفت: علیرغم تعلیق ناحق و ناجوانمردانه جودو کشور توسط فدراسیون جهانی و همچنین مشکلات بودجه‌ای و اعتباری توانستیم با تلاش‌های صورت گرفته چه در بحث افزایش تعداد ورزشکاران و همچنین چه در زمینه اعزام ورزشکاران به رقابت‌های برون مرزی اقدامات قابل توجهی را به ثمر برسانیم.
وی تصریح کرد: تیم ملی جودو با تمام قدرت و آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی سال آینده شرکت خواهد کرد.
گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان البرز، عباس سلگی با کسب ۲۶ رأی، برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت جودو استان البرز انتخاب و معرفی شد.
همچنین با رأی اعضای مجمع؛ کمال اقدم، یاشین شعبانی پور و حسن قنبری به عنوان اعضای هیات رئیسه، رقیه هاشمی به عنوان نایب رئیس و فرزانه بابایی به عنوان خزانه دار هیئت انتخاب شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.