تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 36504

تشنگی مستمر می تواند از عوارض سندرم کرونا باشد

تشنگی مستمر می تواند از عوارض سندرم کرونا باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروس آقازاده سرهنگی، علائم و عوارض بعد از کرونا در هر فرد را متفاوت دانست و گفت: بهبود این علائم ممکن است ماه‌ها یا شاید سال‌ها طول بکشد و در نهایت منجر به ناتوانی فرد شود. وی با اشاره به اینکه اختلال تنفس، تمرکز، خواب، حواس بویایی و چشایی و حرف

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروس آقازاده سرهنگی، علائم و عوارض بعد از کرونا در هر فرد را متفاوت دانست و گفت: بهبود این علائم ممکن است ماه‌ها یا شاید سال‌ها طول بکشد و در نهایت منجر به ناتوانی فرد شود.
وی با اشاره به اینکه اختلال تنفس، تمرکز، خواب، حواس بویایی و چشایی و حرف زدن، درد قفسه سینه، سرفه و تب‌های متناوب از جمله عوارض شایع و اولیه سندرم بعد از کرونا است، تصریح کرد: بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۳ انجام شد، تشنگی مستمر نیز می‌تواند از علائم این بیماران باشد. همچنین تظاهرات قلبی، نورولوژیک، اختلالات روانشناختی و اختلال سیستم گوارشی زنگ خطر ابتلاء به این سندرم محسوب می‌شود.
آقازاده، تشخیص و مدیریت سندرم بعد از کرونا را دشوار دانست و گفت: هنوز در دنیا تست و تعریف مشخصی در خصوص این سندرم وجود ندارد، از همین رو تشخیص و درمان آن آسان نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.