تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 50469

«احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد

«احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد

ملی پوش وزنه ۵۷ کیلوگرم ایران دیدارهای خود برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را با پیروزی آغاز کرد اما در ادامه شکست خورد و سهمیه را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد امروز (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.
در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.
قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
کشتی آزاد:
در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغولستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.
کشتی فرنگی:
در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.