تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 33927

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اخلالگران نظم عمومی در شرق استان تهران

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اخلالگران نظم عمومی در شرق استان تهران

سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه هفتم تیر ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اهدافی که در این طرح از ماه ها قبل مشخص و هدف گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرائم قرار داده شده بود با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضائی در شهرستان

سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه هفتم تیر ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اهدافی که در این طرح از ماه ها قبل مشخص و هدف گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرائم قرار داده شده بود با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضائی در شهرستان های شرق استان تهران، توفیقات بیشتری نصیب همکاران ما در فرماندهی انتظامی شد و از مهمترین نتایج طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش جرم بخصوص جرایم خشن از جمله شرار ، قتل، مزاحمت، تجاوز به عنف و امثال این جرایم بوده که خاطر جامعه را مشوش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی احساس امنیت و رضایتمندی و اعتماد مردم به پلیس را افزایش می‌دهد، گفت:مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت هستند.
القاصی مهر افزود:یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان استان و همچنین نیروهای انتظامی و امنیتی برقراری امنیت و همچنین ایجاد آرامش خاطر در بین مردم است و دست‌اندرکاران در این بخش تلاش دارند با اجرای فعالیت‌های گوناگون امنیت در سطح استان را برقرار کنند.
وی در بخش دیگر با اشاره به دستاوردهای این طرح افزود: در حوزه مواد مخدر  بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف و دو باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی منهدم و ۴۵۰ خرده فروش مواد مخدر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
القاصی مهر خاطر نشان کرد:در حوزه سرقت که یکی از اولویت های فراجا و قراگاه مبارزه با سرقت است در این راستا ۱۱۵۰ سارق در سطح شرق استان تهران دستگیر و ۸۶ خودرو و ۱۲۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد و با هماهنگی دستگاه قضایی مقادیر زیادی اموال مسرقه کشف شده تحویل مالباخته ها شد.
این مقام ارشد انتظامی در حوزه مقابله با جرائم خشن بیان کرد: در این رابطه ۶۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات جنگی کشف شد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با تاکید بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان گفت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس و تخطی از امنیت شهروندان خط قرمز پلیس به حساب می‌آید.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.