تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 18317

“مراوه تپه” گنجینه استعدادهای نهفته جوانان است

“مراوه تپه” گنجینه استعدادهای نهفته جوانان است

لقمان قربانی امروز در دیدار با اعضای تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان که در گنبدکاووس و در اردوی آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد با اشاره به استعدادهای بزرگ شهرستانهای استان گلستان، اظهار کرد: شهرستان مراوه تپه نیز گنجینه ای از استعدادهای ملی نهفته است. وی باعرض خیرمقدم و خوشامد

لقمان قربانی امروز در دیدار با اعضای تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان که در گنبدکاووس و در اردوی آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد با اشاره به استعدادهای بزرگ شهرستانهای استان گلستان، اظهار کرد: شهرستان مراوه تپه نیز گنجینه ای از استعدادهای ملی نهفته است.

وی باعرض خیرمقدم و خوشامد به اعضای تیم پلی نوجوانان والیبال کشور و کادر فنی این تیم، افزود: گلستان قطب والیبال کشور بوده و امروز والیبال همچون خون در رگ های کودکان و نوجوانان این خطه جاری است.

فرماندار شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه این شهرستان مرزی علی رغم دوری از مرکز استان و حتی شهرستانهای همجوار دارای استعدادهای فرهنگی، علمی،اجتماعی، دینی و ورزشی بسیاری است، خاطرنشان کرد: ما در این شهرستان نیازمند ایجاد بسترهایی برای شکوفایی استعدادهای نهفته جوانانمان هستیم.

قربانی با ابراز خرسندی از حضور مربیان ملی رشته های ورزشی در استان گلستان، ادامه داد: امیدوارم که حضور مربیان کشوری در استان گلستان باعث دیدار با والیبالیستهای این استان و کشف استعدادهای دیگر شده و همچنین فرصتی برای تجربه ای اندوزی جوانان مستعد گلستانی از تجارب بزرگان ورزش کشور فراهم شود.

به گزارش ایسنا نهمین دوره آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران به درخواست هیات والیبال استان گلستان به میزبانی هیات والیبال شهرستان گنبدکاووس در پایتخت والیبال کشور در حال برگزاری است تا این تیم خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که از ۲۴ مردادماه به میزبانی شهرارومیه برگزار خواهد شد آماده کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.