تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 47646

تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت محمد توکل

تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت محمد توکل

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تسلیت به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون فقدان «دکتر محمد توکل» که بسیاری از سال‌های زندگی‌اش را در عرصه‌ی مدیریتی کشتی ایران و جهان با خدمات باارزش سپری کرد، موجب تاثر و تالم است. زنده‌یاد دکتر محمد توکل

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تسلیت به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون فقدان «دکتر محمد توکل» که بسیاری از سال‌های زندگی‌اش را در عرصه‌ی مدیریتی کشتی ایران و جهان با خدمات باارزش سپری کرد، موجب تاثر و تالم است. زنده‌یاد دکتر محمد توکل با فعالیت در مسئولیت‌های ریاست فدراسیون کشتی، عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی و رئیس کمیته‌ی پزشکی فیلا نمادی از یک مدیر توانمند، متخصص و متعهد بود و عملکرد درخشان آن فقید سعید، از او یک چهره‌ی برجسته و ماندگار برای کشورمان در ابعاد جهانی ساخت که مایه‌ی مباهات بوده است. با گرامیداشت یاد و خدمات ارزشمندی که در رشته کشتی از خود بر جای گذاشت، این مصیبت بزرگ را به خاندان محترم و بازماندگان گرامی‌اش، جامعه‌ی پرافتخار کشتی و ورزش‌دوستان تسلیت می‌گویم و برای این بزرگوار از خداوند منان طلب صبر و سلامتی و برای روح آن تازه عزیز سفرکرده به دنیای باقی طلب آمرزش، رحمت و آرامش دارم.
به گزارش ایسنا، مراسم خاکسپاری دکتر توکل فردا پنجشنبه ساعت ۱۱ صبح در بهشت زهرا برگزار می‌شود و در قطعه ۱۱۲ ردیف ۷۰۰ شماره ۱۳ بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.