تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 44269

نایب قهرمان جهان: در وزن جدید راحت کشتی گرفتم/ هدفم مدال المپیک است

نایب قهرمان جهان: در وزن جدید راحت کشتی گرفتم/ هدفم مدال المپیک است

به گزارش ایسنا، علیرضا مهمدی پس از کسب عنوان قهرمانی وزن ۸۷ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشور،‌ اظهار کرد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و من نیز با هدف کسب عنوان قهرمانی در این وزن المپیکی به میدان رفتم. خدا را شکر در وزن جدید توانستم به هدفی که داشتم برسم و

به گزارش ایسنا، علیرضا مهمدی پس از کسب عنوان قهرمانی وزن ۸۷ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشور،‌ اظهار کرد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و من نیز با هدف کسب عنوان قهرمانی در این وزن المپیکی به میدان رفتم. خدا را شکر در وزن جدید توانستم به هدفی که داشتم برسم و صاحب مدال طلا شوم.
دارنده مدال نقره جهان درباره برنامه کادر فنی برای کسب سهمیه المپیک در این وزن، خاطرنشام کرد: امیدوارم بتوانم به مسابقات کسب سهمیه المپیک بروم و با ارائه بهترین کشتی‌ها برای ایران صاحب سهمیه المپیک شوم.
وی درباره کار سخت خود در این وزن المپیکی، گفت: همانطور که توانستم در سال اول حضور در تیم ملی بزرگسالان به مدال جهانی برسم این اعتماد بنفس را دارم که تمام بزرگان وزن ۸۷ کیلو را نیز شکست بدهم. کشتی‌گیران خوبی در این وزن حاضر هستند اما من برای کسب بهترین نتیجه به میدان می روم.
مهمدی در پایان گفت: در وزن جدید مشکل خاصی ندارم و خدا را شکر راحت بودم. کشتی های خوبی گرفتم و قطعا هر چه به جلو بروم بهتر خواهم شد. در این مسابقات نیز مدعیان داخلی حضور داشتند و رقابتها سطح بالایی داشت. تمام هدفم این است که به عنوان نماینده ایران در المپیک به بهترین مدال برسم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.