تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 9877

رژیم صهیونیستی پلیس مرزی را به واحد “ویژه ضد تروریسم” تبدیل کرد

رژیم صهیونیستی پلیس مرزی را به واحد “ویژه ضد تروریسم” تبدیل کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از آی۲۴ نیوز، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم انتصاب نیروهای یگان پلیس ویژه (یمام) اعلام کرد، واحد پلیس ضد ترور ۱۰ میلیون شکِل (واحد پول اسرائیل) را از بودجه دفتر نخست‌وزیر برای سال ۲۰۲۲ به منظور تقویت این یگان و افزایش کارآمدی آن با تمرکز بر اسلحه و

به گزارش ایسنا، به نقل از آی۲۴ نیوز، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم انتصاب نیروهای یگان پلیس ویژه (یمام) اعلام کرد، واحد پلیس ضد ترور ۱۰ میلیون شکِل (واحد پول اسرائیل) را از بودجه دفتر نخست‌وزیر برای سال ۲۰۲۲ به منظور تقویت این یگان و افزایش کارآمدی آن با تمرکز بر اسلحه و زیرساخت‌ برای آموزش به خود اختصاص خواهد داد.

این تصمیم با هماهنگی وزیر امنیت داخلی، وزیر جنگ و کمیسر پلیس اتخاذ شده و کمیته وزارتی امنیت داخلی (کابینه امنیتی ) در یکی از نشست‌های آینده با آن موافقت خواهد کرد.

نفتالی بنت افزود: باعث خرسندی است که امروز این تصمیم را اعلام می‌کنم و این تصمیم به زودی به کابینه نیز ارائه می‌شود. هدف من این است که این یگان بهترین در جهان برای “مقابله با تروریسم” باشد.

عومر بارلیو وزیر امنیت داخلی، یوآز هندل وزیر ارتباطات، متان کاهان وزیر امور دینی، کمیسر پلیس یعقوب شبتای، رونین بار رئیس سازمان امنیت عمومی (شاباک)، امیر کوهن رئیس پلیس مرزی و دیگر مقامات نظامی حضور داشتند.

در واقع مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته‌اند که پلیس مرزی را به گارد “ملی ضد تروریسم” تبدیل کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد که پلیس مرزی یا یمام به واحد ویژه ضد تروریسم تبدیل خواهد شد که این کار حدود ۳.۲ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

در بیانیه نخست‌وزیری آمده است: “نخست وزیر پلیس، مرزی را به گارد ملی ضد تروریسم تبدیل کرد، با وزیر امنیت داخلی و بازرس کل تصمیم گرفته شد که ۳.۲ میلیون دلار از بودجه دولت برای افزایش تعداد پرسنل و افزایش توانایی‌های رزمی، از جمله نوسازی سلاح‌ها و توسعه زیرساخت‌ها برای انجام تمرینات اختصاص داده شود.”

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.