تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 43324

حضور مربی و گلر ایرانی در تیم لس‌آنجلس آمریکا

حضور مربی و گلر ایرانی در تیم لس‌آنجلس آمریکا

به گزارش ایسنا، علیرضا حبیبی مدرس بین‌المللی هندبال برای سال ۲۰۲۴ هدایت تیم لس آنجلس آمریکا را به عهده گرفت. محسن باباصفری دروازه‌بان سابق تیم ملی هندبال که سابقه حضور در لیگ‌های ترکیه، رومانی و مجارستان را دارد نیز به طور رسمی در این تیم مشغول شده است. علیرضا حبیبی در مورد حضورش در تیم لس

به گزارش ایسنا، علیرضا حبیبی مدرس بین‌المللی هندبال برای سال ۲۰۲۴ هدایت تیم لس آنجلس آمریکا را به عهده گرفت.
محسن باباصفری دروازه‌بان سابق تیم ملی هندبال که سابقه حضور در لیگ‌های ترکیه، رومانی و مجارستان را دارد نیز به طور رسمی در این تیم مشغول شده است.
علیرضا حبیبی در مورد حضورش در تیم لس آنجلس آمریکا به ایسنا گفت: کار را خوب شروع کردیم و اکثر بازیکنان حاضر در لیگ خارجی هستند و ما بازیکنانی از کشورهای دانمارک، اسپانیا، مراکش و مصر داریم. افرادی که در آمریکا درس می خوانند یا کار می‌کنند در باشگاه‌ها هم فعالیت دارند. بنابراین سطح تیم‌ها خوب است. با وجودی که تمرینات با این تیم را تنها دو ماه قبل شروع کردیم اما در  اولین سوپر جام این فصل نایب قهرمان شدیم. این سوپر جام با نام سامالا و با حضور ۹ تیم بود که در پایان آن ما به مدال نقره رسیدیم.
وی در ادامه گفت: تیم لس آنجلس از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در هندبال آغاز کرد و اکنون در هر دو بخش ساحلی و سالنی فعالیت دارد و در مسابقات رسمی شرکت می‌کند. در آمریکا تیم‌ها در طول سال در ۱۰ تا ۱۲  کاپ و جام‌های مختلف شرکت می‌کنند و مجموع امتیازهای تیم‌ها در طول سال قهرمان را مشخص می‌کند و قهرمان نماینده آمریکا در باشگاه‌های جهان خواهد بود. در سال گذشته تیم های آمریکایی زنان و مردان و حتی جوانان نیز در سطح جهانی فعال بودند. المپیک ۲۰۲۸ در لس آنجلس قرار است برگزار شود، بنابراین سرمایه‌گذاری خوبی در بخش هندبال انجام داده‌اند.
حبیبی در خصوص حضور باباصفری در این تیم خاطرنشان کرد: باباصفری از سال قبل در چند تورنمنت آمریکا حضور داشت اما امسال به طور رسمی این تیم را همراهی می‌کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.