تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 47454

تبلیغات رایگان ایسنا برای داوطلبان انتخابات ۱۱ اسفند

تبلیغات رایگان ایسنا برای داوطلبان انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، «ایسنا» آماده است با هدف ایجاد بستر مناسب برای «انتخاب اصلح» ضمن میزبانی از شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال در قالب نشست خبری، میز گرد و مناظره، دیدگاه‌های آنها را منعکس

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، «ایسنا» آماده است با هدف ایجاد بستر مناسب برای «انتخاب اصلح» ضمن میزبانی از شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال در قالب نشست خبری، میز گرد و مناظره، دیدگاه‌های آنها را منعکس نماید.
داوطلبان انتخابات‌های مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می‌توانند با حضور در ایسنا، دیدگاه‌های خود را برای مردم حوزه‌های انتخابیه خود تشریح کرده و نظرات دیگر داوطلبان حوزه انتخابیه را نقد کنند و به چالش بکشند.
بر همین اساس، داوطلبان این انتخابات‌ها و همچنین نمایندگان گروه‌های سیاسی می‌توانند با انجام هماهنگی‌های قبلی و تماس با شماره ۶۱۹۷۲۰۰۰-۰۲۱ در ایسنا حضور یابند.
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان انتخابات‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز ۳ اسفند تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲  فرصت دارند تا جهت جلب نظرات و آرای مردم به تبلیغات بپردازند.
انتخابات‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.