تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 34188

واکنش کاندیدای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد به لغو مجمع

واکنش کاندیدای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد به لغو مجمع

به گزارش ایسنا، کامبیز صنعتی،‌ یکی از کاندیداهای مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در جمع خبرنگاران درباره علت لغو مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداها تیر ماه سال گذشته انجام شد و قرار بود بعد از یک سال، انتخابات سوم تیر برگزار شود که به ۱۱ تیر موکول

به گزارش ایسنا، کامبیز صنعتی،‌ یکی از کاندیداهای مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در جمع خبرنگاران درباره علت لغو مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداها تیر ماه سال گذشته انجام شد و قرار بود بعد از یک سال، انتخابات سوم تیر برگزار شود که به ۱۱ تیر موکول شد. البته دعوتنامه برای من و دو کاندیدای دیگر برای شرکت در انتخابات یک روز قبل از برگزاری انتخابات صادر شده بود.
صنعتی خاطرنشان کرد: دیروز برای من و سه کاندیدای دیگر کارت حضور در مجمع آمد اما کارت سرپرست فدراسیون نیامد. طبق دعوتنامه دریافتی، ما در مجمع حاضر شدیم اما وقتی مشخص شد که تاییدیه سرپرست فدراسیون نیامده اعضا تصمیم به ترک مجمع گرفتند.
صنعتی با بیان اینکه “مجمع اسیر اتمسفر انتخاباتی شد،” افزود: برای انتخابات بعدی که قرار شد ۱۵ روز دیگر در صورت حضور دو سوم اعضا برگزار شود، کاندیدا می‌مانم. من یک دوره رئیس هیات کرمان و یک دوره هم عضو هیات رئیسه فدراسیون بودم.
صنعتی تصریح کرد: فکر می کنم بهتر بود اعضای مجمع در جلسه می‌ماندند و پس از شنیدن صحبت‌های کاندیداها رأی سفید می‌دادند. در حقیقت این موضوع یک فرصت برای آنها بود تا بتوانند بسیاری از مسائل را برای وزارت ورزش مشخص کنند. وقتی اعضای مجمع رأی سفید می‌دادند نشان می‌دادند که کاندیداها صحبت‌های خود را کردند اما برنامه‌ها و صحبت‌های آنها مورد قبول اعضا نبود. این روش می‌توانست، کاری متفاوت باشد.
وی ادامه داد: اینکه ما به جهت اینکه کاندیدای مورد نظرمان تأیید نشده مجمع را ترک کنیم چه چیزی را ثابت می‌کند؟ همه ما سرباز ورزش کشور هستیم و اگر تصمیم گرفتند که باشیم حتما صلاح بوده و اگر گفتند نباشیم قطعا صلاح بالاتری بوده است.
او در پایان در پاسخ به این پرسش که روند تایید صلاحیت کاندیداها و اعلام نکردن نتایج تا زمان برگزاری انتخابات را قبول دارد یا خیر؟ افزود: نهادهای نظارتی تاییدیه را اعلام می‌کنند. آنها حق دارند که تا آخرین لحظه برای تایید یا عدم تایید کاندیدای ریاست بررسی‌های لازم را انجام دهند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.