تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 44777

پایان تورنمنت چهارجانبه مسکو با برتری هندبالیست‌های ایرانی

پایان تورنمنت چهارجانبه مسکو  با برتری هندبالیست‌های ایرانی

به گزارش ایسنا، هندبالیست‌های ایرانی در سومین و آخرین دیدارشان از تورنمنت چهارجانبه مسکو مقابل تیم ملی هندبال جوانان روسیه به میدان رفتند و در پایان توانستند با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به برتری برسند. یونس آثاری بازیکن تیم هندبال ایران در پایان این دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد.  شاگردان رحیمی‌زاده پیش از این

به گزارش ایسنا، هندبالیست‌های ایرانی در سومین و آخرین دیدارشان از تورنمنت چهارجانبه مسکو مقابل تیم ملی هندبال جوانان روسیه به میدان رفتند و در پایان توانستند با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به برتری برسند. یونس آثاری بازیکن تیم هندبال ایران در پایان این دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد. 
شاگردان رحیمی‌زاده پیش از این مقابل بلاروس با نتیجه ۲۸ بر ۲۹ شکست خورده و مقابل تیم ملی روسیه با حساب ۲۹ بر ۲۶ پیروز شده بودند. تیم ملی ایران این تورنمنت را با ۲ برد و یک شکست به پایان رساند.
پیش از این قرار بود مراکش، بلاروس، روسیه و ایران در این تورنمنت حضور داشته باشند که مراکش انصراف داد و تیم ملی جوانان روسیه جایگزین این تیم شد.
مجتبی حیدرپور، محمد سیاوشی، افشین صادقی، علی رحیمی کازرونی، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمد مهدی بهنام نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، محمد صفری، مهران رهنما، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، محمدرضا  اورعی، سعید برخورداری و پویا نوروزی نژاد ۲۰ بازیکن تیم ملی هندبال ایران در این تورنمنت هستند.
هندبالیست‌های ایرانی با پایان تورنمنت چهارجانبه مسکو، فردا دوشنبه ساعت ۲۳:۲۵ به صورت مستقیم از مسکو به منامه بحرین، محل برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، عزیمت می‌کنند.
این رقابت‌ها از روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه آغاز شده و تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۲۲ دی ماه به مصاف نیوزلند خواهد رفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.