تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 36918

کریمیان: این بهترین تراکتور تاریخ نیست

کریمیان: این بهترین تراکتور تاریخ نیست

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تراکتور در دو هفته ابتدایی فصل علی‌رغم اینکه نتایج بازی‌ها را واگذار کرده است، الخصوص در دیدار با پرسپولیس نمایش ضعیفی از خود نشان نداده و نمایش نسبتاً خوبی داشته است. وی با بیان اینکه از لحاظ فنی این تیم به یک مهاجم نوک با کیفیت نیازمند

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تراکتور در دو هفته ابتدایی فصل علی‌رغم اینکه نتایج بازی‌ها را واگذار کرده است، الخصوص در دیدار با پرسپولیس نمایش ضعیفی از خود نشان نداده و نمایش نسبتاً خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه از لحاظ فنی این تیم به یک مهاجم نوک با کیفیت نیازمند است گفت: من معتقدم اصلی‌ترین دلیل عدم نتیجه‌گیری تراکتور در طی این دو دیدار، بیشتر از مسائل فنی به حواشی پیرامون این تیم بازمی‌گردد.
کریمیان افزود: همچنین این دو باخت بر اساس اشتباهات فردی صورت گرفت، پاکو خمس هیچ‌گاه این موضوع را مطرح نکرده و این نشان از شخصیت والای سرمربی تراکتور است، معتقدم تراکتور می‌تواند در لیگ‌برتر نتایج به دست آمده را جبران کرده و عملکرد خوبی در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا داشته باشد.
هافبک پیشین تراکتور ادامه داد: اصلی‌ترین نیاز تراکتور در این برهه زمانی، یک ریکاوری روحی کامل است و پاکو خمس باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.
وی در واکنش به اظهارات جنجالی امیرحسین حسین‌پور، بعد از باخت تراکتور مقابل پرسپولیس مبنی بر اینکه برخی هم‌تیمی هایش نسبت به باخت تیم بی‌توجه هستند، عنوان کرد: مطرح شدن چنین بحث توسط یک بازیکن نشان از این است که در تیم تراکتور همدلی وجود ندارد، مدیرعامل این باشگاه می‌خواهد توپ را به زمین بازیکنان خارجی بیندازد و پای این بازیکنان را به میان کشیده است.
وی در رابطه با دیدار تراکتور مقابل شارجه امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی‌های آسیایی به‌مراتب آسان‌تر از دیدار های لیگ‌برتر است، مطمئناً بازی در ورزشگاه یادگارامام (ره) کار را برای حریف تراکتور دشوارتر می‌کند، هرچند که هواداران تراکتور برای حضور در این ورزشگاه از بسیاری از امکانات رفاهی محروم هستند و به دشواری خودشان را به یادگارامام (ره) می‌رسانند.
بازیکن سابق تراکتور گفت: معتقدم تراکتور می‌تواند با احیای بازیکنان از لحاظ شرایط روحی و روانی در دیدار پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات به پیروزی برسد.
کریمیان در واکنش به اظهار نظر مالک باشگاه تراکتور مبنی بر اینکه این تیم بهترین تراکتور تاریخ است عنوان کرد: این تیم بهترین تراکتور تاریخ نیست، حتی اگر بهترین تیم تاریخ هم بود، نباید این موضوع را مطرح می‌کردند، چرا که باعث ایجاد فشار مضاعف بر روی بازیکنان می‌شود.
هافبک پیشین سپاهان متذکر شد: در دو هفته ابتدایی لیگ‌برتر تیم سپاهان در مقایسه با دیگر تیم‌ها منسجم‌تر بوده و این باشگاه ابزار کار و خواسته‌های مورایس را فراهم کرده است‌.
کریمیان خاطرنشان کرد: به‌نظرم هوداران سپاهان امسال به جز قهرمانی تیم محبوبشان به جیز دیگری راضی نخواهند شد و این تیم یک سر و گردن بالاتر از دیگر رقبا است، پرسپولیس حواشی زیادی دارد، اما استقلال با داشتن شرایطی متفاوت عملکرد خوبی داشته است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.