تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 36951

بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران راهی لبنان می‌شود

بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران راهی لبنان می‌شود

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن پنجاه و ششمین دوره مسابقات پرورش اندام ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا، اظهار کرد:  این مسابقات طی روزهای سوم تا پنجم شهریور به میزبانی لبنان برگزار می شود. وی افزود: تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابتها تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن پنجاه و ششمین دوره مسابقات پرورش اندام ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا، اظهار کرد:  این مسابقات طی روزهای سوم تا پنجم شهریور به میزبانی لبنان برگزار می شود.
وی افزود: تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابتها تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی پشت سرگذاشته و سومین مرحله اردو متصل به اعزام هم از امروز(۲۹ مرداد) آغاز خواهد شد.
مربی تیم ملی پرورش اندام کشورمان ادامه داد: تیم ملی ایران روز سه شنبه(۳۱ مرداد) این هفته به فاصله چند روز مانده به شروع مسابقات با کاروانی ۸۰ نفره متشکل از ورزشکاران و کادر فنی راهی بیروت پایتخت لبنان می شود.
وی یادآورشد: این بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی کشورمان است که تاکنون به مسابقات آسیایی اعزام شده است.
حاتمی اظهار کرد: تیم ملی کشورمان در دوره قبل این مسابقات توانسته بود مقام قهرمانی را از آن خود کند و امیدواریم در این دوره با ترکیب کاملی که راهی مسابقات شده، بتوانیم با اختلاف امتیاز بیشتری قهرمان شویم.
حاتمی که ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه را نیز برعهده دارد، از حضور پنج  ورزشکار کرمانشاهی نیز در ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به این مسابقات خبر داد و گفت: علی منتظری و ایوب بسامی در رشته فیزیک، آرمین اسلام کیا و فرشاد پزشک در رشته بادی کلاسیک و رسول همتی در رشته بادی بیلیدینگ از کرمانشاه به این مسابقات اعزام می شوند.
حاتمی تاکید کرد: صادق رشیدی و علی سنجربیگی نیز دو داور کرمانشاهی هستند که در این مسابقات قضاوت خواهند داشت.
وی عنوان کرد: تاکنون حضور این تعداد کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا بی سابقه بوده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.