تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 40298

رجب‌زاده: فجر می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد

رجب‌زاده: فجر می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد

به گزارش ایسنا، فجری ها هفته گذشته چهارمین پیروزی متوالی را هم جشن گرفتند و حالا به دنبال کسب سه امتیاز بعدی و شاید رسیدن به صدر جدول هستند. حریف هفته هشتم این تیم، نماینده استان مازندران است. فصل گذشته هم فجری ها زمانی پا به بابل گذاشتند که در اوج بودند، اما نماینده مازندران

به گزارش ایسنا، فجری ها هفته گذشته چهارمین پیروزی متوالی را هم جشن گرفتند و حالا به دنبال کسب سه امتیاز بعدی و شاید رسیدن به صدر جدول هستند.
حریف هفته هشتم این تیم، نماینده استان مازندران است. فصل گذشته هم فجری ها زمانی پا به بابل گذاشتند که در اوج بودند، اما نماینده مازندران دست به کار بزرگی زد و یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فجر را به این تیم تبدیل کرد.
حالا پس از حدود یک سال، دو تیم دوباره رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. در حالی که فجر با ۱۵ امتیاز تیم چهارم جدول است و دریا با تنها ۳ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.
تیم بابلی تنها تیم بدون پیروزی رقابت های لیگ یک است. تیمی که با وجود عملکرد خوب خط دفاعی، اما در فاز تهاجمی بسیار ضعیف ظاهر شده و بدترین خط حمله رقابت ها را در اختیار دارد.
سرمربی فجری ها در خصوص مسابقات این فصل لیگ یک به خبرنگار ایسنا گفت : امسال همه تیم ها به یکدیگر نزدیک هستند. رتبه تیم ها چیزی را مشخص نمی کند و شما به هیچ عنوان نمی توانید با اطمینان از پیروزی یک تیم سخن بگویید.
مهدی رجب زاده افزود: ما هم با وجود چند پیروزی پشت سر هم، باید خیلی حواسمان را جمع کنیم. باید تمام تمرکزمان را حفظ کنیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم، کمتر به رقبا موقعیت بدهیم و از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.
وی در پاسخ به اینکه برای تکرار نشدن شکست سنگین سال گذشته در بابل چه برنامه ای دارد، گفت: سال گذشته زمین نامطلوب هم در نتیجه ای که رقم خورد تاثیرگذار بود. حالا آنها چمن مصنوعی دارند که می تواند پوئن مثبتی برای ما باشد. تلاش ما جبران نتیجه سال گذشته است اما فارغ از این بازی، فکر می کنم تیم ما به ثبات تاکتیکی و روحی نزدیک شده و امیدواریم روندی که در هفته های اخیر پیش گرفته ایم را تا انتها پیش ببریم.
دیدار تیم های فجرشهید سپاسی شیراز و دریا بابل، امروز شنبه ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در شهر بابل برگزار خواهد شد. در جدول رده بندی سایپا و چادرملو هر دو با ۱۶ امتیاز اول و دوم هستند و خیبر خرم آباد و فجرشهید سپاسی با ۱۵ امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.