تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 48050

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد کشور در تبریز

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد کشور در تبریز

سیامک امیرخیزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر آقایان و بانوان کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ اسفندماه) در پیست مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) تبریز برگزار خواهد شد. او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده برای

سیامک امیرخیزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر آقایان و بانوان کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ اسفندماه) در پیست مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند، گفت: ثبت نام تا پایان امروز (چهارشنبه) مجاز است و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشته باشند.
امیرخیزی همچنین از برگزاری مسابقات موتورسواری دستجات آزاد هارد اندرو در مراغه خبر داد و گفت: این مسابقه روز جمعه ۱۸ اسفندماه با حضور حدوداً ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار خواهد شد.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی در واکنش به زمان برگزاری مسابقات موتورسواری اندرو بین‌المللی در تبریز گفت: با تیم‌هایی از ۸ کشور مختلف برای حضور در این مسابقات رایزنی انجام شده و این اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.