تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 8921

زنان بسکتبال ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند/ مصاف با سوریه برای پنجمی آسیا

زنان بسکتبال ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند/ مصاف با سوریه برای پنجمی آسیا

به گزارش ایسنا، تیم ملی زنان بسکتبال ایران در سومین دیدار خود از قهرمانی دسته دوم آسیا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب، ۱۹ آبان مقابل اندونزی قرار گرفت و با شکست ۷۶ بر ۶۸ از رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات بازماند.    ملی‌پوشان ایران کوارتر اول را با برتری ۱۲ بر ۱۰ به

به گزارش ایسنا، تیم ملی زنان بسکتبال ایران در سومین دیدار خود از قهرمانی دسته دوم آسیا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب، ۱۹ آبان مقابل اندونزی قرار گرفت و با شکست ۷۶ بر ۶۸ از رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات بازماند.   

ملی‌پوشان ایران کوارتر اول را با برتری ۱۲ بر ۱۰ به پایان رساندند اما در کوارتر دوم ۲۸ بر ۱۳ از حریف خود عقب افتادند. آنها نتیجه کوارتر سوم را ۲۹ بر ۲۰ به سود خود تمام کردند و کوارتر چهارم را ۱۸ بر ۱۴ واگذار کردند.

ایران جمعه، ۲۱ آبان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای جایگاه‌های پنجم و ششم آسیا باید مقابل سوریه به میدان برود. این دو تیم یک بار دیگر در مرحله گروهی به مصاف هم رفته بودند که سوریه ۷۸ بر ۷۱ شکست پیروز شد. 

ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی مقابل لبنان و سوریه قرار گرفتند که به ترتیب با نتایج ۶۶ بر ۶۴ و ۷۸ بر ۷۱ شکست خوردند.

لبنان، اندونزی، اردن و قزاقستان تیم‌های راه‌یافته به نیمه نهایی هستند. در پایان این رقابت‌ها تیم قهرمان به دسته اول آسیا صعود می‌کند. 

تینا عیسائیان، معصومه اسماعیل‌زاده، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی، نگین رسولی‌پور، فرزانه فروتن‌فر، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان طهرانی، عسل پورحیدری، فائزه شهریاری، دلارام وکیلی و آیدا گل‌محمدی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام  

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.