تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر : 961

برگزاری اولین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در توکیو/برادران گرایی: آماده مبارزه‌ایم

برگزاری اولین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در توکیو/برادران گرایی: آماده مبارزه‌ایم

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران در المپیک‌ توکیو، تمرین هوازی خود را در دهکده ساحلی بازی‌ها برگزار کردند. محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره برگزاری تمرین در دهکده بازی ها، گفت: بخاطر خستگی بچه ها و مسافت ۴۵ دقیقه ای تا سالن محل تمرین، استثنائا امروز را به بچه ها استراحت

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران در المپیک‌ توکیو، تمرین هوازی خود را در دهکده ساحلی بازی‌ها برگزار کردند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره برگزاری تمرین در دهکده بازی ها، گفت: بخاطر خستگی بچه ها و مسافت ۴۵ دقیقه ای تا سالن محل تمرین، استثنائا امروز را به بچه ها استراحت دادیم تا در دهکده بازی ها نرمش خود را برگزار کنند اما از فردا باید صبح زود از خواب بیدار شوند و تمریناتمان را در سالن رقابت ها انجام خواهیم داد.

محمدعلی گرایی یکی از بخت های اصلی مدال آوری کشتی فرنگی ایران در المپیک‌ توکیو نیز درباره سفر به توکیو، گفت: خدا را شکر بر خلاف آنچه می گفتند خیلی در فرودگاه توکیو معطل و اذیت نشدیم. امروز تمرین سبکی داشتیم و فردا به سالن می رویم تا کارمان را آغاز کنیم. خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. تمرینات خوبی را برای حضور در المپیک برگزار کردیم و کم نگذاشتیم. امیدوارم جواب زحماتی را که کشیدیم با یک مدال خوشرنگ بگیریم.

محمدرضا گرایی دیگر ملی پوش شیرازی کشتی فرنگی ایران، نیز اظهار کرد: اولین تمرین خود را در توکیو که دو و میدانی سبک بود برگزار کردیم و فردا اولین تمرین مرور فن خودمان را در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهیم داد. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و آماده ایم برای مدال طلای المپیک بجنگیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.