تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 13518

فخری: قول می دهیم لباس کاروان در بازیهای آسیایی بهترین باشد

فخری: قول می دهیم لباس کاروان در بازیهای آسیایی بهترین باشد

به گزارش ایسنا، پیمان فخری در نشست خبری در مورد بازی های آسیایی ۲۰۲۲ بیان کرد: تا الان ۱۰۵۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در سایت بازی ها ثبت نام شده اند. ۲۶ فدراسیون به طور کامل مدارک خود را داده اند  و پنج فدراسیون هم قرار است مدارک را بدهند و درگیر انتخابی بوده اند

به گزارش ایسنا، پیمان فخری در نشست خبری در مورد بازی های آسیایی ۲۰۲۲ بیان کرد: تا الان ۱۰۵۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در سایت بازی ها ثبت نام شده اند. ۲۶ فدراسیون به طور کامل مدارک خود را داده اند  و پنج فدراسیون هم قرار است مدارک را بدهند و درگیر انتخابی بوده اند و این فرصت را داده ایم تا لحظه آخر اسامی را بدهند. از فدراسیون ها بازدید دوره ای داریم و از رییس کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که در این ماه های آخر سال تزریق مالی انجام می دهد و هیچ کدام از درخواست مالی فدراسیون ها از سوی کمیته ملی المپیک رد نشده است تا اردوها را برگزار و اعزام های خود را انجام دهند. 

فخری در مورد انتخاب لباس کاروان تصریح کرد: در آینده نزدیک خبرهای خوشی را اعلام می‌کنیم و لباس های خوبی در حال انتخاب است و قول می دهیم یکی از بهترین شرایط پوشش لباسی کاروان خواهد بود.

او در مورد پرواز به چین گفت: برای پرواز به چین منتظریم ببینیم محدودیت های پروازی به چین لغو می شود یا نه‌. اگر امکان پرواز روزانه نباشد باید پرواز چارتری باشد. اگر مانند المپیک محدودیت های ترک دهکده در ۴۸ ساعت بعد مسابقه باشد، ممکن است کار سخت باشد. چون در ۴ مرحله اعزام و برگشت داریم‌ و ممکن است برخی ورزشکاران تا ۵ روز بعد در دهکده بمانند تا پرواز تکمیل شود.

او در پاسخ به این پرسش که لباس کاروان از برند ایرانی خواهد بود یا خارجی گفت: اجازه بدهید نهایی شود توضیح کامل را می دهم. فکر می کنم تا دو جلسه دیگر در ستاد بازی ها نهایی شود و سپس اعلام می کنیم. سعی می کنیم وقت را از دست ندهیم. 

او در مورد کتابچه پروتکل های کرونا گفت: هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و پیش نویسی اعلام کرده اند و قطعا پروتکل کرونا را خواهند داشت. حتی شورای المپیک آسیا نسبت به قرنطینه اعلام نگرانی کرده بود.  

فخری در مورد فرصت فدراسیون ها برای اعلام اسامی بیان کرد: در خیلی از رشته ها عنوان شد تا خرداد ماه فرصت دارند تا اگر پیشرفت محسوسی داشته باشند در بازی‌های آسیایی شرکت کنند. این موضوع انگیزشی است. به جز رشته‌هایی که شانس کسب مدال هستند، سایر رشته‌ها در مسابقاتی که در پیش دارند حاضر می‌شوند که نتایج آنها ورودی برای حضور در بازی‌های آسیایی است‌.

ادامه دارد… 

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.