تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 36701

بدرقه نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی به خانه ابدی

بدرقه نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی به خانه ابدی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر مرحوم محمد اسماعیلی نوازنده پیشکسوت موسیقی ایران روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. محمد اسماعیلی از نوازندگان پیشکسوت عرصه موسیقی ایرانی و تمبک نوازی یکشنبه ۲۲ مرداد ماه بعد از یک دوره بیماری دارفانی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر مرحوم محمد اسماعیلی نوازنده پیشکسوت موسیقی ایران روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.
محمد اسماعیلی از نوازندگان پیشکسوت عرصه موسیقی ایرانی و تمبک نوازی یکشنبه ۲۲ مرداد ماه بعد از یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.
این مدرس و نوازنده از جمله هنرمندان شناخته شده موسیقی ایرانی و تمبک نوازی است که به سال ۱۳۳۰ توسط مرتضی گرگین زاده و مصطفی گرگین زاده به حسین تهرانی معرفی شد. این هنرمند در سال ۱۳۳۷ بود که در گروه های موسیقی وزارت فرهنگ و هنر آن سال ها مشغول به فعالیت شد و در ارکسترهای موسیقی ملی به نوازندگی تمبک پرداخت.
سعید ثابت، بهمن رجبی، هادی ارزم، زیدالله طلوعی، امیرعباس ستایشگر، علی انسانی، داود گنجه ای، محمد مهدی گورنگی، علی مغازه ای، بابک چمن آرا، مازیار ظهیرالدینی، پدرام فریوسفی، محمد آله یاری، سهیل محمودی، پیمان ابوالحسنی، بابک شهرکی، آرش امینی و … از جمله هنرمندانی هستند که در این برنامه حضور دارند.
این گزارش در حال به روز رسانی است …

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.