تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۶
کد خبر : 44851

باید حفاظت‌ بیشتری شود تا شاهد اتفاقات تروریستی نباشیم

باید حفاظت‌ بیشتری شود تا شاهد اتفاقات تروریستی نباشیم

انسیه خزعلی، امروز، ۱۹ دی ماه در سفر به کرمان و حضور در هنرستان دخترانه اندیشه نو، با معلمان و همکلاسی‌های شهدای حادثه تروریستی دیدار و گفتگو کرد.  وی در این دیدار گفت: دشمن از حرکت در مسیر و زنده کردن نام شهید قاسم سلیمانی می‌ترسد و اجازه نمی‌دهد جهاد و تلاششان به ثمر برسد،

انسیه خزعلی، امروز، ۱۹ دی ماه در سفر به کرمان و حضور در هنرستان دخترانه اندیشه نو، با معلمان و همکلاسی‌های شهدای حادثه تروریستی دیدار و گفتگو کرد. 
وی در این دیدار گفت: دشمن از حرکت در مسیر و زنده کردن نام شهید قاسم سلیمانی می‌ترسد و اجازه نمی‌دهد جهاد و تلاششان به ثمر برسد، اما خون شهدا، ادامه‌دهندگان راه شهدا را ترغیب خواهد کرد که با پایداری بیشتری بایستند. 
معاون رئیس جمهور افزود: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و عیادت و رسیدگی به وضعیت مجروحان تا بهبودی کامل است و سفر ما به نیت احوالپرسی از مجروحان و دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به وضع آن‌ها تا بهبود است. 
خزعلی با اشاره به اینکه در این حادثه دردناک، خانواده‌های زیادی داغدار شدند، گفت: خانواده‌ها پای انقلاب و مقاومت هستند و مشابه آنچه در فلسطین می‌بینیم در ایران اسلامی نیز برای حفظ انقلاب و حفظ مقاومت و برای مقابله با استکبار ایستادند. باعث خوشحالی است که چنین سرمایه‌هایی داریم.
وی ادامه داد: تاسف می‌خوریم که این سرمایه‌ها را از ما گرفتند، باید حفاظت‌های بیشتری صورت گیرد که شاهد این اتفاقات نباشیم. 
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، زهرا هوشمندپناه، فاطمه نظری و عارفه سلمانی‌پور هر سه دانش‌آموز هنرستان دخترانه اندیشه نو بودند که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند. 
مادر عارفه و خواهر و مادر فاطمه نظری نیز در این حمله ناجوانمردانه شهید شدند.
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.