تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 28126

خان‌محمدی: مهدی عبدی افت کرده است

خان‌محمدی: مهدی عبدی افت کرده است

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در نیم فصل اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی را دارد و در نیم فصل نخست توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. بعد از اینکه لوکادیا از پرسپولیس جدا شد و شیخ دیاباته هم مصدوم شد که ما کمی نگران شدیم اما از طرفی خوشحال شدیم

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در نیم فصل اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی را دارد و در نیم فصل نخست توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. بعد از اینکه لوکادیا از پرسپولیس جدا شد و شیخ دیاباته هم مصدوم شد که ما کمی نگران شدیم اما از طرفی خوشحال شدیم چون بازیکنان جوان آمدند و کار کردند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. همین روند کمک کرد که پرسپولیس در نیم فصل قهرمان شود. الان هم باید همین روند را ادامه بدهد تا در پایان فصل قهرمان شود. البته کار سخت است اما پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود.

وی افزود: الان بازیکنان جوان کاملا با انگیزه کار می‌کنند و جای خود را پیدا کرده‌اند و می‌توانند شرایط خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کنند. بازیکنان جوان توانسته‌اند جواب اعتماد مربیان را بدهند.

او درباره در بازی‌های اخیر و اینکه دو مدافع پرسپولیس یعنی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی موفق به گلزنی شده‌اند هم گفت: ما شرایط لازم را نداشتیم و در گذشته کمتر به بازیکنان جوان میدان داده شده بود. با این حال در بازی‌های اخیر شرایط تغییر کرد و مدافعان هم در ضربات ایستگاهی آمدند و در امر گلزنی کمک کردند. ضربه ایستگاهی یک راه برای گلزنی است اما پرسپولیس به بازی شناور از خط دفاع نیاز داشت که الان انجام می‌شود. در بازی‌های پرسپولیس شاهد هستم که از خط دفاع بازی‌سازی انجام می‌شود و توپ به هافبک‌ها می‌رسد و بازیکنان جوان خط حمله هم واقعا خوب کار می‌کنند. الان تیم شرایط ایده‌آلی دارد و برای قهرمانی باید این روند را ادامه دهد.

وی درباره عملکرد مهدی عبدی و اینکه در این فصل کمتر به او بازی رسیده است هم گفت: مهدی عبدی در پرسپولیس شروع خوبی داشت و در داربی و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت اما در این فصل آمادگی لازم را نداشت. عبدی باید قدر خودش را بداند و به شرایط ایده‌آل برسد. عبدی واقعا دچار افت شده و در بازی‌ها عملکرد خوبی ندارد. گاهی بازیکن جوانی می‌آید و در داربی گلزنی می‌کند و در آسیا هم عملکرد خوبی دارد اما به یکبار دچار افت می‌شود. این افت به خاطر این است که سلسه مراتب رعایت نشده و این بازیکن جوان به یکباره وارد ترکیب اصلی تیم شده است. عبدی هم همینطور در شرایطی که پرسپولیس مهاجم نداشت به ترکیب تیم اضافه شد و خوب هم کار کرد اما الان افت کرده است. مربیان پرسپولیس باید این بازیکن جوان را حفظ می‌کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.