تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 35951

باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن تا پایان سال۱۴۰۴ بهره‌برداری می‌شود

باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن تا پایان سال۱۴۰۴ بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد شاهسوندی با بیان اینکه عملیات اجرایی باند دوم محور مبارکه- مجلسی- بروجن به طول ۲۸.۵ کیلومتر در دست اجرا است، اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکار پروژه فعال بوده و امید است تا پایان سال ۱۴۰۴ این محور به صورت کامل زیر بار ترافیک قرار گیرد. وی همچنین پروژه احداث

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد شاهسوندی با بیان اینکه عملیات اجرایی باند دوم محور مبارکه- مجلسی- بروجن به طول ۲۸.۵ کیلومتر در دست اجرا است، اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکار پروژه فعال بوده و امید است تا پایان سال ۱۴۰۴ این محور به صورت کامل زیر بار ترافیک قرار گیرد.
وی همچنین پروژه احداث باند دوم برزک – کاشان را از دیگر پروژه‌های فعال استان اصفهان برشمرد و گفت: این محور ۶۵ کیلومتر بوده که ۱۵ کیلومتر از آن در سنوات گذشته احداث و به بهره برداری رسیده است.
به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ۱۵ کیلومتر دیگر از این پروژه در قالب سه قرارداد به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که شامل ۱۵ کیلومترِ باند دوم و پنج دهانه پل در محل اسحاق آباد و سادیان بوده و پیشرفت فیزیکی آن بالای ۸۰ درصد است.
شاهسوندی اضافه کرد: مابقی مسیر نیز حد فاصل پل سعدآباد تا سه راهی ورکان به طول ۳۵ کیلومتر نیاز به مطالعه دارد که مقدمات آن جهت انتخاب مشاور طراح انجام شده است.
وی پروژه باند دوم کاشان – بادرود به طول ۵۲ کیلومتر را از دیگر طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این محور با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد انجام شده و فقط هشت کیلومتر روکش آسفالت لایه دوم باقیمانده که فرآیند انتخاب پیمانکار آن در دستور کار است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.