تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۴۳
کد خبر : 13310

مشکلی در تامین داروهای عمومی نداریم

مشکلی در تامین داروهای عمومی نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اینانلو، با بیان اینکه مشکلی در تأمین اکسپکتورانت، دیفن هیدرامین و سایر داروهای عمومی نداریم، افزود: با افزایش ابتلاء در پیک ششم کرونا، ممکن است به صورت مقطعی درخواست‌هایی باشد که به سرعت توسط شرکت‌های پخش توزیع می‌شود. وی در واکنش به اخباری مبنی بر کمبود برخی داروها همچون اکسپکتورانت

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اینانلو، با بیان اینکه مشکلی در تأمین اکسپکتورانت، دیفن هیدرامین و سایر داروهای عمومی نداریم، افزود: با افزایش ابتلاء در پیک ششم کرونا، ممکن است به صورت مقطعی درخواست‌هایی باشد که به سرعت توسط شرکت‌های پخش توزیع می‌شود.

وی در واکنش به اخباری مبنی بر کمبود برخی داروها همچون اکسپکتورانت یا شربت‌های آنتی بیوتیک و دیفن هیدرامین در بعضی استان‌ها، گفت: مشکلی در تأمین داروهایی نظیر اکسپکتورانت، دیفن هیدرامین و سایر داروهای عمومی نداریم.

اینانلو در خصوص تولید و توزیع سرم‌های تزریقی، افزود: در زمینه سرم‌های تزریقی نیز به میزان مورد نیاز توسط تولید کنندگان تولید شده و در برخی از مراکز درمانی که به علت افزایش چند برابری مراجعین با کاهش موجودی مواجه هستند، به سرعت توزیع می‌شود.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.