تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 37182

اتمام ۲۱۰۰ طرح ورزشی درون مدرسه‌ای

اتمام ۲۱۰۰ طرح ورزشی درون مدرسه‌ای

رضا مراد صحرایی امروز دوم شهریورماه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) طرح شهید سردار سلیمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در آموزش‌وپرورش از طرح‌های تحولی جدید بود که در آن ۲ هزار و ۱۰۰ طرح ورزشی شامل زمین‌های چمن مصنوعی درون

رضا مراد صحرایی امروز دوم شهریورماه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) طرح شهید سردار سلیمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در آموزش‌وپرورش از طرح‌های تحولی جدید بود که در آن ۲ هزار و ۱۰۰ طرح ورزشی شامل زمین‌های چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای، ورزش‌های سنتی و سایر فعالیت‌های ورزشی در درون مدرسه در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: تقریباً همه ۲ هزار و ۱۰۰ طرح امسال به اتمام خواهد رسید که در این طرح‌ها بخشی از آورده اجرایی این طرح‌ها را آموزش‌وپرورش، بخشی را استانداری و بخشی از آن را خیرین استانی تأمین کردند.
وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: هدف ما بازگرداندن نشاط به مدارس بود چون بعد از کرونا همه مدارس جهان آسیب دیدند و در کشور ما نیز این آسیب کم نبود.
صحرایی اضافه کرد: تأسیس این چمن‌های مصنوعی باعث یک شورونشاط در مدارس خواهد شد که بعد از اتمام این ۲۱۰۰ طرح ۳ هزار طرح جدید را شروع خواهیم کرد که اولویت تمام این طرح‌ها با مناطق محروم است.
صحرایی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت، افزود: از جمله مهمترین طرح‌های هفته دولت آموزش‌وپرورش ۱۰ هزار کلاس درس در قالب ۲ هزار پروژه است که با حضور با حضور رئیس‌جمهور انجام خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.