تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 39896

بازی به بازی بهتر خواهیم شد

بازی به بازی بهتر خواهیم شد

محمد عمده غیاثی، جمعه ۲۱ مهر، پس از پیروزی قاطع شاگردانش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازی امروز ست به ست بهتر شدیم و تلاش می‌کنیم تا از این هم بهتر شویم. میانگین سنی تیم‌مان پایین است و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را داریم و می‌خواهیم این نوسان را

محمد عمده غیاثی، جمعه ۲۱ مهر، پس از پیروزی قاطع شاگردانش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازی امروز ست به ست بهتر شدیم و تلاش می‌کنیم تا از این هم بهتر شویم. میانگین سنی تیم‌مان پایین است و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را داریم و می‌خواهیم این نوسان را در شروع بازی به حالت پایدار برسانیم.
 وی افزود: در هر صورت تیم مقابل هم در جدول از ما بالاتر بود و برای فشار آوردن به تیم ما آمده بود اما بازیکنان تیم زودتر به شرایط بازی برگشتند و من از آنها راضی هستم.
سرمربی تیم مس سونگون تصریح کرد: بازیکنان تیم خیلی زحمت کشیده‌اند. تیم ما تاکتیک پذیر بوده و روندمان خوب است و از بازی راضی هستم. روز به روز و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.
غیاثی گفت: من در مورد بازی امروز وارد بحث فنی نمی‌شوم، فقط آن چیزی که ما را رو به جلو می‌برد، وحدت تیمی است و امیدم به خداست که این اتحاد را تا لحظه آخر حفظ کنیم؛ زیرا در بعد فنی می‌توان پیشرفت کرد ولی در بعد روانی اگر در یک تیم از نظر همبستگی مشکلی وجود داشته باشد، برگرداندن آن خیلی سخت است. خدا را شاکرم که از روز اول شرایط‌مان خوب است و امیدوارم تا آخر نیز این گونه باشد.
سرمربی تیم والیبال مس‌سونگون ورزقان عنوان کرد: تماشاگران کمک زیادی به ما کردند و در بعضی لحظه‌ها کمک حال تیم بودند و امیدواریم که تماشاگران بیشتری بیایند و از این تیم حمایت کنند تا این تیمی که ۸۰ درصد آن بومی خود استان است؛ موفق‌ باشد. ما هم نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم تا هواداران والیبال تبریز را راضی کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.