تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 49672

اول هفته ابری در انتظار تهران

اول هفته ابری در انتظار تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (نواحی جنوبی و ارتفاعات گاهی با افزایش باد) پیش بینی می‌شود. از عصر شنبه تا سه شنبه هفته

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (نواحی جنوبی و ارتفاعات گاهی با افزایش باد) پیش بینی می‌شود.
از عصر شنبه تا سه شنبه هفته پیش رو (۱۸ تا ۲۱ فروردین‌ماه) با گذر متناوب امواج ضعیفی از نواحی شمالی، در بعضی ساعات آسمانی نیمه ابری، همراه با افزایش سرعت وزش باد در سطح استان، گاهی وزش باد شدید در نواحی جنوبی و غربی و رگبار پراکنده باران در پاره‌ای نقاط نیمه شمالی استان مورد انتظار است.
از امروز تا شنبه روند افزایش نسبی دما و دوشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، اسلام شهر، بهارستان، پیشوا، رباط کریم و ورامین با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
آسمان تهران فردا (۱۷ فروردین‌ماه) صاف در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۱۸ فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.