تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 30985

از بهروز عطایی ناراحت نیستم/ تیم ملی ملک شخصی کسی نیست

از بهروز عطایی ناراحت نیستم/ تیم ملی ملک شخصی کسی نیست

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رویدادهای سال ۱۴۰۲ از یکشنبه، ۲۷ فروردین آغاز شد. پیش از شروع اردو بهروز عطایی کادر فنی خود را تعیین کرد و محمود افشاردوست در کنار علیرضا طلوع‌کیان به عنوان مربی انتخاب شد. این انتخاب باعث ایجاد شائبه‌هایی در مورد گلایه و ناراحتی عظیم

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رویدادهای سال ۱۴۰۲ از یکشنبه، ۲۷ فروردین آغاز شد. پیش از شروع اردو بهروز عطایی کادر فنی خود را تعیین کرد و محمود افشاردوست در کنار علیرضا طلوع‌کیان به عنوان مربی انتخاب شد.
این انتخاب باعث ایجاد شائبه‌هایی در مورد گلایه و ناراحتی عظیم جزیده و احمد لاهوتی مربیان سابق تیم ملی شد. بهروز عطایی هم در مورد به کارگیری کادر جدید گفت” همه اعضای کادر فنی والیبال قراردادشان با فدراسیون تا پایان آخرین تورنمنت آن سال است. آقای جزیده و لاهوتی حکم‌شان تا پایان مسابقاتی بود که حضور داشتند. سیاست کادر فنی تقویت گروه بود. مفهومش این نیست که آقای جزیده کمک نکرد. او مربی خوبی است اما تدبیر بر این بود که با کیفیت بهتر این گروه را بچینیم. قرار است گروه فعلی تقویت شود. ”
 احمد لاهوتی مربی سابق تیم ملی والیبال در واکنش به صحبت‌های عطایی در مورد تغییر کادر فنی به ایسنا گفت: سرمربی است و باید در این زمینه نظر بدهد. او معتقد بود تیم ملی و کادر فنی نیاز به تقویت دارند.
او در مورد این شائبه که به خاطر قطع همکاری با تیم ملی از بهروز عطایی ناراحت است، بیان کرد: هیچ دلخوری ندارم. آقای عطایی حدود ۶، ۷ ماه قبل از من خواست در لیگ ملت‌ها کنار تیم باشم. هر کمکی هم از دستم برآمد انجام دادم. با آقای عطایی رفاقت دیرینه دارم و هم‌بازی بودیم. صلاح دانسته که از مربی دیگری استفاده کند. تیم ملی ملک شخصی کسی نیست که ناراحت شوم و بگویم چون نیستم، تیم نتیجه نگیرد. اگر قرار بر پیشرفت والیبال است باید از این موضوع خوشحال باشم.  
لاهوتی جذب مربی خارجی برای تیم ملی را خرج اضافه دانست و گفت: کادر فعلی کمبودی از نظر فنی ندارد که در این وضعیت اقتصادی از بیرون مربی بیاورند و پول زیادی بدهند. می‌دانم کسی هم کنار تیم می‌آید شناخت کافی از تیم ملی ندارد. فکر می‌کنم این خرج در وضعیت اقتصادی فعلی و سفرهای طولانی اضافه و بهتر است صرف تیم کنند تا با پروازهای خوبی بروند و خستگی در بدنشان نماند. مربیان داخلی ما الان به بلوغ کافی رسیده‌اند و می‌توانند کار را در بیاورند.
مربی سابق تیم ملی والیبال در مورد غیبت میلاد عبادی پور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ گفت: او بازیکن تاثیرگذاری است که در لیگ‌های معتبر بازی می‌کند. در اینکه بازیکن فوق‌العاده بااخلاق و تاثیرگذاری است، حرفی نیست اما نباید ناامید شویم چون بازیکنانی مثل پوریا حسین‌خانزاده و مبین نصری داریم که باید روزی به آنها فضا بدهیم تا خود را نشان بدهند. آنها در لیگ درخشیدند و نباید از این موضوع ناراحت شویم. شاید سبب خیری باشد تا این بازیکنان خود را به والیبال ثابت کنند.
او در پایان به گروه ایران در انتخابی المپیک و همگروهی با ایتالیا و برزیل اشاره و بیان کرد: از رسانه‌ها و کارشناسان خواهش می‌کنم از واژه گروه مرگ برای گروه تیم ملی استفاده نکنند. گروه سختی داریم و تیم‌های فوق العاده خوبی هستند اما گروه مرگ به بازیکنان انرژی منفی منتقل می‌کند. یادتان باشد که تیم ایران همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب کار کرده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.