تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 38657

پیروزی نوجوانان بسکتبال ایران مقابل قطر/ تلاش برای پنجمی آسیا

پیروزی نوجوانان بسکتبال ایران مقابل قطر/ تلاش برای پنجمی آسیا

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۳ – قطر، بعد از ظهر امروز (شنبه) یکم مهر ۱۴۰۲، تیم ملی ایران برای تعیین رده‌های پنجم تا هشتم به مصاف تیم میزبان رفت که با نتیجه ۸۳ – ۵۶ به پیروزی دست یافت.  شاگردان محمدرضا اسلامی که با باخت مقابل چین از صعود

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۳ – قطر، بعد از ظهر امروز (شنبه) یکم مهر ۱۴۰۲، تیم ملی ایران برای تعیین رده‌های پنجم تا هشتم به مصاف تیم میزبان رفت که با نتیجه ۸۳ – ۵۶ به پیروزی دست یافت. 
شاگردان محمدرضا اسلامی که با باخت مقابل چین از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماندند، در این دیدار کوارترهای اول تا چهارم را به ترتیب با نتایج ۹-۲۷، ۱۳-۱۷، ۱۸-۱۹ و ۱۶-۲۰ بردند تا برای دومین بار، قطر را در این رقابت‌ها شکست دهند.
در انتهای این دیدار، مجید علائی فوروارد قدرتی تیم ملی ایران با کسب ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۳۰ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد. 
نوجوانان بسکتبال ایران، فردا (یک‌شنبه – ۲ مهر ۱۴۰۲) برای تعیین رده‌های پنجم و ششم، به مصاف برنده دیدار تیم‌های ژاپن و اردن می‌روند. نتایج بازی‌های ایران در این رقابت‌ها نیز به شرح زیر رقم خورده است:
گروهی: ایران ۶۲ – ۶۵ ژاپن ایران ۱۰۶ – ۴۵ عربستان ایران ۸۶ – ۶۵ قطر
انتخابی یک‌چهارم: ایران ۸۳ – ۵۳ لبنان
یک‌چهارم: ایران ۵۶ – ۶۲ چین
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.