تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 45853

ادامه داستان پرماجرای تنیس ایران – استونی/ سریلانکا به جای پاکستان میزبان شد

ادامه داستان پرماجرای تنیس ایران – استونی/ سریلانکا به جای پاکستان میزبان شد

 به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس ایران برای بازی با استونی در پلی‌آف گروه دو جهانی دیویس کاپ، ماجراهای مختلفی را پشت سر گذاشت. میزبانی این دیدار بر عهده ایران بود که استونی با سه بار شکایت خواستار تغییر میزبان شد، در نهایت هم دادگاه به نفع استونی رای داد و میزبانی از ایران گرفته

 به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس ایران برای بازی با استونی در پلی‌آف گروه دو جهانی دیویس کاپ، ماجراهای مختلفی را پشت سر گذاشت. میزبانی این دیدار بر عهده ایران بود که استونی با سه بار شکایت خواستار تغییر میزبان شد، در نهایت هم دادگاه به نفع استونی رای داد و میزبانی از ایران گرفته و به کشور ثالث واگذار شد.
 فدراسیون ایران هم پاکستان را به عنوان کشور ثالث به فدراسیون جهانی معرفی کرد تا دیدار دو تیم برگزار شود.  با توجه به اینکه دیدار دو تیم پاکستان و هندوستان هم در این کشور برگزار می شود از این رو فدراسیون جهانی خواستار معرفی یک کشور دیگر شد. در نهایت سریلانکا به عنوان کشور ثالث معرفی شده است و فدراسیون جهانی هم با آن موافقت کرد.
همچنین ملی‌پوشان ایران که سال گذشته هم در سریلانکا بازی کرده بودند و به شرایط این کشور آشنایی داشتند، خواستار بازی در این کشور شدند. زمین تنیس سریلانکا خاکی است و برای تنیس بازان ایران بازی در این زمین راحت‌تر است.
مسابقات هم ابتدا قرار بود در بهمن برگزار شود که به دلیل تغییر میزبان، تاریخ برگزاری آن هم تغییر کرده است و به احتمال زیاد در اسفند خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.