تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 27605

هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی

هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی

به گزارش خبرنگار مهر، قادر آشنا پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: گیلان در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و تولید آثار فاخر پیشتاز است. وی با اشاره به وجه تمایز و نقطه مشترک سینماگران و هنرمندان در سراسر دنیا، افزود: هنرمندان واقعی در دنیا احترام ویژه ای

به گزارش خبرنگار مهر، قادر آشنا پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: گیلان در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و تولید آثار فاخر پیشتاز است.
وی با اشاره به وجه تمایز و نقطه مشترک سینماگران و هنرمندان در سراسر دنیا، افزود: هنرمندان واقعی در دنیا احترام ویژه ای به هویت ملی خویش قائل هستند و به آن افتخار می‌کنند.
معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با تاکید بر تقویت هنرمندان و آثار هنری استان‌ها و شهرستان‌ها، بیان کرد: برای رونق بخشی آثار هنری از تولیدات جوانان در این بخش حمایت ویژه می‌شود.
آشنا از تجهیز انجمن سینما جوانان در استان‌های کشور خبر داد و اضافه کرد: انجمن سینما جوانان ظرفیت خوبی برای حمایت از هنرمندان دارد و از این ظرفیت‌ها باید برای ارتقای کیفی آثار هنری در استان‌ها بهره گرفت.
وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، افزود: نسخه حل مشکلات کشور در داخل است و نباید در خارج از مرزها دنبال آن گشت.
معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با بیان اینکه هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی، گفت: بیگانه جویی و غرب پرستی برخی هنرمندان برای حل مشکلات کشور نیست بلکه پای منافع شخصی در میان است.
آشنا با بیان اینکه با دست بیگانه کشور ساخته نمی‌شود، اضافه کرد: تک تک ما در عمران، توسعه و آبادانی کشور نقش داریم و باید در این عرصه قدم برداریم.
وی با بیان اینکه پلشتی‌های اختلاس و فساد از زبان هنر به تصویر کشیده شود، افزود: هنر بهترین، اثرگذارترین و ماندگارترین زبان برای بیان موضوعات مختلف است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.