تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 12654

احتمال اعزام تنها یک بانوی دوومیدانی کار ناشنوا به المپیک

احتمال اعزام تنها یک بانوی دوومیدانی کار ناشنوا به المپیک

مریم رستمی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت بانوان دوومیدانی کار ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور بانوان که در یزد برگزار شد، سطح رکوردها به حدی پایین بود که تصور نمی‌کنم اعزامی به المپیک داشته باشیم. البته ۴ نفر از برترین های این مسابقات شناسایی

مریم رستمی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت بانوان دوومیدانی کار ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور بانوان که در یزد برگزار شد، سطح رکوردها به حدی پایین بود که تصور نمی‌کنم اعزامی به المپیک داشته باشیم. البته ۴ نفر از برترین های این مسابقات شناسایی شدند که در حال حاضر تحت حمایت فدراسیون ناشنوایان در اردوی غیرمتمرکز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که در صورت بهبود رکورد این احتمال وجود دارد که تنها یک بانوی دوومیدانی کار برای اولین بار در المپیک ناشنوایان حضور پیدا کند.

وی درباره علت افت رکورد بانوان دوومیدانی کار ناشنوا، گفت: متاسفانه به دلیل تعطیلی اردوها و دوری از مسابقات، بانوان دوومیدانی کار تمرینات خوبی نداشتند و همین مساله سبب شده تا با افت رکورد مواجه شوند.

رستمی خاطرنشان کرد: اگر شرایط اعزام بانوان دوومیدانی کار ناشنوا به المپیک فراهم نشود، سال آینده چون فدراسیون میزبان برگزاری مسابقات جهانی دوومیدانی است، این ۴ نفر تحت حمایت فدراسیون تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد تا در مسابقات جهانی شرکت کنند.

وی در پایان افزود: همان طور که فدراسیون ناشنوایان تا به امروز حمایت‌های خوبی از بانوان دوومیدانی کار داشته است، امیدوارم این حمایت ها تداوم پیدا کند تا شاهد کم رنگ شدن حضور بانوان در رقابتهای بین‌المللی نشویم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.