تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 40318

واکنش رئیس فدراسیون ناشنوایان به ابطال انتخابات: وزارت ورزش باید دفاع کند

واکنش رئیس فدراسیون ناشنوایان به ابطال انتخابات: وزارت ورزش باید دفاع کند

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در محل کمیته ملی المپیک برگزار و مهران تیشه‌گران برای دومین‌ بار به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. حال بعد از گذشت بیش از ۷ ماه از انتخابات ۲ نفر از نامزدهای انتخاباتی (کرم‌الله علیمرادی و سعید آرام) به دیوان عدالت اداری

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در محل کمیته ملی المپیک برگزار و مهران تیشه‌گران برای دومین‌ بار به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. حال بعد از گذشت بیش از ۷ ماه از انتخابات ۲ نفر از نامزدهای انتخاباتی (کرم‌الله علیمرادی و سعید آرام) به دیوان عدالت اداری شکایت کردند. شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری در حکمی که ۲۴ مهر صادر کرده رای به ابطال انتخابات سال گذشته داده است.
حکم دیوان عدالت اداری تا ۲۰ روز پس از اعلام رای قابل تجدید نظرخواهی در شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری است. مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در این خصوص گفت: این موضوع در جلسه تجدیدنظر حل می شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
وی گفت: طی صحبتی که با وزیر ورزش داشتم به من تاکید کرد که در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد. البته دیوان عدالت رای داده اما قطعی نیست و وزارت ورزش باید خود دفاع کند.
تیشه گران در پایان افزود: این کاندیداها در حقیقت از وزارت ورزش شکایت کردند و خواستار ابطال انتخابات ناشنوایان شدند. انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.