تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 15635

تلاش مس کرمان برای کسب سکوی لیگ برتر هندبال

تلاش مس کرمان برای کسب سکوی لیگ برتر هندبال

محسن اخگر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سطح رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: لیگ برتر در این دوره خیلی سطح بالایی داشت. رقابت‌ها خصوصا در چند تیم بالای جدول جذاب تر و زیباتر از سال قبل بود. تیم‌ها با نتایج خیلی نزدیک با هم رقابت کردند و امیدوارم که مراحل

محسن اخگر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سطح رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: لیگ برتر در این دوره خیلی سطح بالایی داشت. رقابت‌ها خصوصا در چند تیم بالای جدول جذاب تر و زیباتر از سال قبل بود. تیم‌ها با نتایج خیلی نزدیک با هم رقابت کردند و امیدوارم که مراحل پایانی لیگ هم به خوبی انجام شود و تکلیف مقام‌های اول تا سوم مشخص شود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در ادامه در خصوص شرایط تیمش در مرحله پایانی دور برگشت گفت: هفته آینده حساس‌ترین دوره لیگ برتر را خواهیم داشت. ما در این مرحله مقابل تیم‌های رعد، پاس، شاملی و فولاد قرار می‌گیریم. همه تلاش خود را می‌کنیم تا جزو چهار تیم اول باشیم و به پلی آف برسیم. اگر خدا کمک کند و به پلی آف برسیم در آن مرحله شاید بتوانیم روی یکی از سکوها قرار بگیریم.

وی در ادامه گفت: ما با توجه به شرایطی که در تیممان داشتیم و خیلی از بازیکنانمان را از دست داده بودیم تیم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار نداشت. با این وجود همه بازیکنانم بسیار بسیار خوب ظاهر شدند و همه تلاش خود را کردند. در حال حاضر در رده چهارم جدول هستیم و امیدوارم که بازیکنانم با بازی‌های خوبی که در این مرحله خواهند داشت چهارمی را حفظ کنند تا به پلی آف برسیم.

اخگر به کسب مقام در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جو روحی و روانی در پلی آف از روی بازیکنانم برداشته می‌شود بازی‌های بهتری را خواهند داشت. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و بتوانیم سکوی این دوره از مسابقات را کسب کنیم. در پلی آف امتیازها صفر می شود و با این وجود برای تیم ما احتمال کسب سکو هم وجود دارد باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.   

کارشناس هندبال در ادامه به پیشرفت هندبال ایران در سال پیش رو اشاره کرد و گفت: این سال یکی از سال‌های خوب هندبال ایران بود. نتایج درخشان تیم‌های دختران و تیم‌های ساحلی مردان و کسب چندین سهمیه جهانی نشان از رشد این رشته دارد. امیدوارم که هندبال سالنی هم به سطح بالای آسیا برسد و بتواند درخشان‌تر از گذشته در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی ظاهر شود. باید هندبال ایران جایگاه خود را در آسیا پیدا کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.