تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 40158

آمادگی آتش‌نشانان برای اعزام به غزه/ سازمان‌های جهانی امدادی جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کنند

آمادگی آتش‌نشانان برای اعزام به غزه/ سازمان‌های جهانی امدادی جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کنند

قدرت‌الله محمدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق غیرنظامی و مراکز درمانی، گفت: آنچه که شب گذشته در حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه رخ داد، یک جنایت شرم‌آور و فاجعه‌بار بود که من آن را به همه دنیا و آزادی‌خواهان و تمام کسانی که

قدرت‌الله محمدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق غیرنظامی و مراکز درمانی، گفت: آنچه که شب گذشته در حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه رخ داد، یک جنایت شرم‌آور و فاجعه‌بار بود که من آن را به همه دنیا و آزادی‌خواهان و تمام کسانی که مفهوم بشریت را می‌فهمند، تسلیت عرض می‌کنم.
وی ادامه داد:‌ اگر یک دشمن پلید در دنیا باشد، آن هم رژیم صهیونیستی است و هشدار می‌دهیم که این رژیم جنایتکار تا کجا قراراست مردم را بکشد؟ در تمام دنیا قوانین بین‌المللی باید رعایت شود. بر اساس همین قوانین نیروهای امدادی از جنگ‌ها از حملات مصون هستند. اما دیدیم که رژیم پلید و جنایتکار صهیونیستی، حتی به نیروهای امدادی نیز رحم نکرد و آشکارا قوانین را زیرپا گذاشت.
محمدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به به آتش‌نشانی غزه حمله کرده است، گفت: آنها اورژانس را در حین حمل بیمار مورد شلیک قرار داده و حالا هم به یک بیمارستان حمله هوایی کردند. جنایتکاران سازمان امدادرسانی را درغزه فلج کردند. البته این یک اقدام کورکورانه است و ره به جایی نخواهد برد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تاکید بر اینکه جامعه بین‌المللی امدادی باید جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و به خصوص غزه را محکوم کند، گفت:‌ آتش‌نشانان تهران و نیز تمام کشور آمادگی دارند تا به محض اینکه مرزها بازشود، برای امدادرسانی وارد غزه شوند. ما اعلام آمادگی کردیم و امکانات و تجهیزات و همه ظرفیت‌های ما هم‌اکنون در همین لحظه آماده ارسال به فلسطین است.
وی همچنین در مورد ایمنی تجمعات برگزار شده نیز گفت:‌ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نسبت به تامین ایمنی این تجعمات اقدام کرده و خوشبختاه تاکنون تمامی تجمعات در تهران در ایمنی کامل برگزار شده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.