تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 7435

۹ شناگر عازم مسابقات جام جهانی دوحه

۹ شناگر عازم مسابقات جام جهانی دوحه

به گزارش ایسنا، مسابقات شنا جام جهانی از ۲۹ مهر تا اول آذر به میزبانی دوحه انجام خواهد شد و ایران در این مسابقات ۹ نماینده خواهد داشت. هدف از این اعزام آمادگی برای مسابقات داخل سالن آسیا و کسب رکوردهای ورودی مسابقات جهانی ابوظبی است. مسابقات جهانی ابوظبی آذر  برگزار خواهد شد و شناگرانی

به گزارش ایسنا، مسابقات شنا جام جهانی از ۲۹ مهر تا اول آذر به میزبانی دوحه انجام خواهد شد و ایران در این مسابقات ۹ نماینده خواهد داشت.

هدف از این اعزام آمادگی برای مسابقات داخل سالن آسیا و کسب رکوردهای ورودی مسابقات جهانی ابوظبی است. مسابقات جهانی ابوظبی آذر  برگزار خواهد شد و شناگرانی که حدنصاب اعلام شده از سوی فینا را در جام جهانی دوحه ثبت کنند راهی ابوظبی خواهند شد.

البته پیش از این مهرشاد افقری و متین بالسینی ورودی مسابقات جهانی را به دست آورده و جهت آمادگی بیش‌تر به مسابقات جام جهانی دوحه قطر اعزام خواهند شد.

سینا غلامپور و مهدی انصاری نیز حد نصاب تعیین شده کادر فنی برای مسابقات جام جهانی دوحه را در مسابقات انتخابی تیم ملی زنجان کسب کردند.

علاوه بر این چهار ملی‌پوش شناگران جوان، متین سهران، هومر عباسی، ابوالفضل سام، علی جبلی و علی سراوند که در مسابقات انتخابی کسب رکوردهای خوب و مد نظر کادر فنی را ثبت کردند راهی این مسابقات خواهند شد. هدف از اعزام این شناگران جوان به مسابقات دوحه کسب آمادگی بیش‌تر برای بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۲۱ و بازی های آسیایی ۲۰۲۲ است.

بنابراین متین بالسینی، مهرشاد افقری، مهدی انصاری، سینا غلامپور، علی سراوند، متین سهران، هومر عباسی، علی جبلی، ابوالفضل سام به عنوان شناگر، مجید مشتاق به عنوان سرپرست و محمد رضا کیانی‌پور به عنوان مربی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

این شناگران سه‌شنبه ۲۷ مهر راهی مسابقات خواهند شد. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.