تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 23942

آغاز اردوی سوم تیم ملی هندبال زنان از سوم آبان/فخری: در قهرمانی آسیا گروه سختی داریم

آغاز اردوی سوم تیم ملی هندبال زنان از سوم آبان/فخری: در قهرمانی آسیا گروه سختی داریم

به گزارش ایسنا، اولین اردوی تیم ملی هندبال زنان از ۱۳ مهر و با حضور ۳۱ بازیکن در باشگاه سنگ آهن بافق یزد آغاز شد. قرار است سومین اردوی تیم ملی نیز با دعوت از ۲۲ بازیکن در بافق یزد آغاز شود. نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از

به گزارش ایسنا، اولین اردوی تیم ملی هندبال زنان از ۱۳ مهر و با حضور ۳۱ بازیکن در باشگاه سنگ آهن بافق یزد آغاز شد. قرار است سومین اردوی تیم ملی نیز با دعوت از ۲۲ بازیکن در بافق یزد آغاز شود.
نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۳ آذر به میزبانی اینچئون کره جنوبی آغاز می‌شود. تیم ملی ایران در این مسابقات با کره جنوبی، هند، استرالیا و ازبکستان همگروه است. در این مسابقات ۵ سهمیه جهانی توزیع می‌شود.
تیم ملی هندبال زنان ایران در دوره قبل این مسابقات با کسب عنوان چهارمی سهمیه قهرمانی جهان را کسب کرده بود. با این وجود فدراسیون هندبال پیشتر از عدم اعزام این تیم به مسابقات به دلیل مشکلات مالی خبر داده بود. حال تیم ملی هندبال زنان ایران با حمایت باشگاه بافق یزد به مسابقات قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی اعزام خواهد شد.
مریم فخری در گفت و گو با ایسنا، در مورد شرایط آمادگی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد و از اواسط مهر تمرینات شروع شد. چهارشنبه دومین اردو هم در بافق به پایان رسید و بازیکنان به شهرهای خود برگشتند. آنها چند روزی را استراحت خواهند داشت و اردوی سوم از سوم آبان در بافق شروع می‌شود.
وی در ادامه گفت: به اردوی دوم ۲۵ بازیکن دعوت شده بودند. البته تعدادی از بازیکنانمان که با تیم سپاهان در جام باشگاه های آسیا بودند تازه به تیم اضافه شدند. اردوی سوم را نیز با ۲۲ نفر شروع می‌کنیم و دیگر تقریبا شاکله اصلی تیم بسته می‌شود. اردوها را با همین نفرات به طور مستمر در بافق ادامه می‌دهیم. اردوی آخر و قبل از اعزام را در تهران خواهیم بود.
مربی تیم ملی هندبال زنان در مورد حریفان تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: گروه سختی داریم اما تمرینات را شروع کردیم و امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم. کره‌جنوبی، ازبکستان، هند و استرالیا رقبای ما در مرحله مقدماتی هستند. تیم ملی ایران در آخرین دیدارها مقابل هر سه تیم کره، استرالیا و ازبکستان بازی را واگذار کرده است. ما به کره می‌رویم تا بهترین نمایش را داشته باشیم.
فخری در مورد اینکه چقدر به کسب سهمیه قهرمانی جهان خوش‌بین است گفت: فرصت کمی برای آمادگی تیم داشتیم. پنج تیم سهمیه جهانی را می‌گیرند، ما هم برای کسب سهمیه می‌رویم. نا امید نیستیم. تیم تمرین می‌کند و امیدواریم که سهمیه را بگیریم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.