تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
کد خبر : 26367

مسیر طلایی رسیدن به ثروت با پارچه

مسیر طلایی رسیدن به ثروت با پارچه

اگر شما نیز به دنبال مسیر درست برای رسیدن به ثروت هستید حتما این مقاله را تا آخر بخوانید. پارچه محصولی با قابلیت های فراوان است و می توانید یک کسب و کار با آن راه اندازی کنید و به موفقیت برسید زیرا پارچه بازار بسیار مناسبی در سراسر جهان دارد برای درک بیشتر موضوع

اگر شما نیز به دنبال مسیر درست برای رسیدن به ثروت هستید حتما این مقاله را تا آخر بخوانید. پارچه محصولی با قابلیت های فراوان است و می توانید یک کسب و کار با آن راه اندازی کنید و به موفقیت برسید زیرا پارچه بازار بسیار مناسبی در سراسر جهان دارد برای درک بیشتر موضوع چند نوع پارچه را بررسی می کنیم.

پارچه بنگال

قیمت پارچه بنگال کش معمولا برای فعالانی که به صورت مزدبافی سفارش داشته باشند، به شدت افت پیدا خواهد کرد. تا به امروز برای قیمت پارچه بنگال به این نکته توجه کرده بودید که اگر قرارداد سالیانه یا حداقل فصلی با تامین کننده خود داشته باشید، تا چه میزان قیمت های ارائه شده برایتان دچار افت خواهد شد؟ هر بافنده ای که به صورت دائمی به او سفارش بدهید و تیراژ کارتان بالا باشد قطعا بیشتر از قبل به حرمت همکاری برایتان تخفیف خواهد داد و حتی در کیفیت کار دقت بیشتری خواهد داشت. این پارچه برای بسیاری از افراد خاص است و همیشه آن را در هنگام خریدشان در اولویت قرار می دهند.

پارچه زبرا

نام زبرا در واقع الهام گرفته شده از معنی لاتین گورخر است. شاید دلیل این نام گذاری، راه راه بودن پارچه زبرا و پرده زبرا که سبب ایجاد نور و سایه می شود، است. این روزها مدل زبرا یکی از انواع پرطرفدار پرده های موجود در بازار است. این نوع پرده به دلیل راحتی در نصب و داشتن قابلیت تنظیم نور، انتخاب بسیاری از خانم های خانه دار می باشد. از این مدل پرده در آشپزخانه، اتاق خواب و حتی پذیرایی استفاده می شود. کاربرد پرده زبرا در فضاهای اداری نیز به دلیل سهولت در استفاده، به وفور یافت می شود.

پارچه کودری

با توجه به سلایق مختلف افراد مصرف کننده امروزه کارخانجات به تولید طرح های مختلف جدید پارچه کودری پرداخته اند تا هر فرد با هر سلیقه ای بتواند این محصولات را خریداری نماید. ناگفته نماند این محصولات دارای نمونه های ساده و بدون طرح نیز می باشد که برای دوخت لباس های اسپرت دخترانه بسیار کاربردی و مورد استفاده است. می توانید نمونه های مختلف این محصولات را در انواع فروشگاه های سطح کشور مشاهده نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را خریداری کنید. یکی از مواردی که امروزه هر فردی در خرید هر چیزیتوجه بسیاری به آن دارد نوع بسته بندی محصولات می باشد.پارچه های کودری هنگامی که از کارخانجات به داخل بازار عرضه می شود از یک بسته بندی بسیار تمیز و شیکی برخوردار است که این امر بر اطمینال اصالت کالا می افزاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.