تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 18920

آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری فقط با ۵ ورزشکار/ جلسه معترضان با معاون قهرمانی وزارت ورزش

آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری فقط با ۵ ورزشکار/ جلسه معترضان با معاون قهرمانی وزارت ورزش

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای شرکت در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به مدت ۲۱ روز در گرگان آغاز شده است.  ۲۳ نفر به این اردو دعوت شدند اما وزنه بردارانی که به شرایط اردو معترض شدند، به اردو نرفتند و تنها علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی‌وند و

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای شرکت در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به مدت ۲۱ روز در گرگان آغاز شده است. 

۲۳ نفر به این اردو دعوت شدند اما وزنه بردارانی که به شرایط اردو معترض شدند، به اردو نرفتند و تنها علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی‌وند و علیرضا اسفندیاری نفرات شرکت کننده در اردو هستند. 

رضا دهدار به علت فوت پدربزرگش به اردو نیامد و البته او پیش از این هم اعلام کرده بود برنامه اش برای حضور در قهرمانی جهان است.  مسعود چترایی هم در ترکیه زندگی می کند و مشخص نیست به اردو برود یا نه.

از طرفی قرار است وزنه‌برداران معترض شنبه ساعت ۱۰ صبح در محل وزارت ورزش نشستی را محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان داشته باشند. در این جلسه حدود پنج

تا شش نفر از وزنه برداران به نمایندگی از وزنه برداران معترض به شرایط اردو شرکت می کنند. 

با توجه به در پیش بودن بازی های کشورهای اسلامی و بسته شدن لیست ثبت نام، باید دید نتیجه این جلسه به گونه ای پیش می رود که وزنه برداران به اردوی تیم ملی برگردند یا خیر. 

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی نفرات دعوت شده به این اردو بوده اند که تنها ۵ نفر از آنها شرکت کرده اند.

 انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.