تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 49815

سخت‌ترین بازی استقلال برابر تراکتور خواهد بود

سخت‌ترین بازی استقلال برابر تراکتور خواهد بود

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد آبی پوشان برابر مس رفسنجان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با نتیجه مساوی که استقلال برابر مس رفسنجان کسب کرد ۲ امتیاز بازی را از دست داد و کار را برای خودش سخت کرد. استقلال برای ماندن در کورس

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد آبی پوشان برابر مس رفسنجان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با نتیجه مساوی که استقلال برابر مس رفسنجان کسب کرد ۲ امتیاز بازی را از دست داد و کار را برای خودش سخت کرد. استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و حفظ صدرنشینی نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد و فضا را برای حریفان خود جهت قرار گرفتن در صدر جدول فراهم کند.
اکبرپور در ارزیابی از عملکرد بازیکنان مس رفسنجان، خاطرنشان کرد: مس رفسنجان با آمدن نویدکیا متحول شده و بازیکنان خوبی هم دارد. این تیم برابر استقلال با انگیزه بسیار بالایی بازی کرد و هدفش توقف استقلال بود که به هدف خود رسید.
وی ادامه داد: کار استقلال برای ادامه بازی‌ها و مخصوصا بازی برابر تراکتور سخت شد. تراکتور یکی از بهترین‌های تیم‌های لیگ است و با مربی با دانش و بازیکنان خارجی خوبی که دارد برای قهرمانی در لیگ می‌جنگد و امتیاز گرفتن برابر چنین تیمی به راحتی امکانپذیر نیست. بنابراین اگر استقلال در این بازی نیز امتیاز از دست بدهد از کورس قهرمانی عقب می‌افتد و شرایط برای این تیم سخت خواهد شد.
پیشکسوت استقلال در پایان تصریح کرد: در حال حاضر که لیگ به جای حساسی رسیده و هر بازی برای استقلال مانند جام حذفی می‌ماند که اگر ببرد صعود می‌کند و اگر ببازد قهرمانی را از دست می‌دهد. استقلال بعد از این باید بازی‌ها را به شکلی پیش ببرد که جلوی هیچ کدام از حریفانش ۳ امتیاز را از دست ندهد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.