تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 35555

کاهش سهمیه وزنه‌برداری در هانگژو اشتباه است/ ایران با ۱۰ وزنه‌بردار در قهرمانی جهان

کاهش سهمیه وزنه‌برداری در هانگژو اشتباه است/ ایران با ۱۰ وزنه‌بردار در قهرمانی جهان

نواب نصیرشلال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اینکه کمیته ملی المپیک افزایش سهمیه کامل وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی را منوط به نتایج قهرمانی جهان ۲۰۲۳ کرده‌ است، بیان کرد: این کار از نظر من واقعا اشتباه است و وزنه برداری این پتانسیل را دارد همیشه عنوان‌دار باشد. وزنه برداری در بازی‌های آسیایی و المپیک

نواب نصیرشلال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اینکه کمیته ملی المپیک افزایش سهمیه کامل وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی را منوط به نتایج قهرمانی جهان ۲۰۲۳ کرده‌ است، بیان کرد: این کار از نظر من واقعا اشتباه است و وزنه برداری این پتانسیل را دارد همیشه عنوان‌دار باشد. وزنه برداری در بازی‌های آسیایی و المپیک مدال‌آور بوده است. اکنون هم تیم خوبی داریم و انتظار ما این است سهمیه وزنه‌برداری کم نشود و همه افرادی که شایستگی دارند، اعزام شوند.
او افزود: اگر قرار باشد سهمیه‌ها کم شود، کار ما را برای چیدمان تیم سخت می‌کند و امیدوارم مسئولان تجدید نظر کنند و سهمیه وزنه‌برداری همان هفت نفر باقی بماند.
سرمربی تیم ملی در مورد تعین نفرات اعزامی به بازی های آسیایی گفت: لیست ۱۳ نفره اعلام کردیم و نزدیک بازی‌ها با توجه به آمادگی بچه ها نفرات را مشخص می‌کنیم.
نصیرشلال در پاسخ به این پرسش که تیم ملی بزرگسالان قرار است با ترکیب ۱۰ نفره به قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان اعزام شود یا خیر؟ تاکید کرد: هفت نفر را داریم که دنبال کسب سهمیه المپیک هستند و باید در این چرخه باشند. فکر می‌کنم اعزام هفت نفر با ۱۰ نفر خیلی متفاوت نباشد از این رو سعی می‌کنیم تیم را کامل اعزام کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که در دسته ۱۰۹ کیلوگرم، سه نفر را در اردو دارید و یک نفر باید از این دسته کم شود؟ گفت: بله در دسته ۱۰۹ کیلوگرم تعداد نفرات بیشتر است و باید یک نفر از این دسته کم شود. تقریبا یک هفته تا ۱۰روز مانده به اعزام، تکلیف فردی که باید خط بخورد را مشخص خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت ایوب موسوی و اینکه به نظر می رسد به قهرمانی جهان نرسد؟ تصریح کرد: ایوب موسوی همچنان جزو لیست ما است و ان شاءالله شرایط جسمی او بهتر شود  و هر زمان آماده باشد جزو تیم ما است.
بیشتر بخوانید:
خداحافظی کیانوش رستمی با المپیک پاریس
ترکیب وزنه‌برداری ایران در مسابقات ۲۰۲۳ قهرمانی جهان
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.