تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 34812

آشتی دبیر با پولادگر

آشتی دبیر با پولادگر

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در ابتدای مجمع انتخابی این فدراسیون گفت: از همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند تا مجمع به موقع برگزار شود، تشکر می‌کنم. از کسانی که تلاش کردند تا کشتی ضربه نخورد تشکر می‌کنم. افراد مهم نیستند کشتی مهم است تا ضربه نخورد. وی افزود: برای

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در ابتدای مجمع انتخابی این فدراسیون گفت: از همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند تا مجمع به موقع برگزار شود، تشکر می‌کنم. از کسانی که تلاش کردند تا کشتی ضربه نخورد تشکر می‌کنم. افراد مهم نیستند کشتی مهم است تا ضربه نخورد.
وی افزود: برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود باید ریاست را به دکتر پولادگر واگذار کنم. در ۴ سال گذشته بخاطر کشتی هیچ کدام از اتفاقات شخصی نبود. در فضای مجازی خیلی از حرف‌ها را که لیاقت خودشان است، به من زدند اما من هر حرفی زدم به خاطر کشتی بوده است.
نامزد ریاست فدراسوین کشتی با اشاره به درگیری لفظی سال گذشته خود با پولادگر گفت: حرکت وزارت ورزش اشتباه بود حرکت من اشتباه‌تر. رفتاری که با دکتر پولادگر، برادر عزیزم شد اشتباه بود. دنبال فرصت بودم تا از دلش دربیاورم. به همین خاطر تربت حرم آقا سیدالشهدا را دارم تا به او هدیه بدهم. تنها چیزی که می‌تواند از دل حاج آقا دربیاورد همین است. چیزی است که خیلی دوست داشتم و به حاج آقا تقدیم می کنم. برای اینکه شائبه ای نشود من بین کاندیداها می‌روم.
سپس نوبت به روبوسی دبیر و پولادگر رسید تا این دو با هم آشتی کنند و با رای اعضای مجمع پولادگر به عنوان رییس مجمع انتخاب شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.