تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر : 29083

شناخت و بهبود ظرفیتم مرا ثروتمند ساخت

شناخت و بهبود ظرفیتم مرا ثروتمند ساخت

هر جه بیشتر کار کنید کارایی بیشتری پیدا می کنید. اما اگر بخواهید بیش از حد حد توانتان انجام امور مختلف را به عهده بگیرید نتیجه ای جز این نخواهد داشت که بفهمید توانایی شما برای انجام کارها حدی داردمن با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید

هر جه بیشتر کار کنید کارایی بیشتری پیدا می کنید. اما اگر بخواهید بیش از حد حد توانتان انجام امور مختلف را به عهده بگیرید نتیجه ای جز این نخواهد داشت که بفهمید توانایی شما برای انجام کارها حدی داردمن با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم.

در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

باقلوای پسته خندان

باقلوا خصوصا باقلوای پسته خندان در شهرهای دیگر ایران مثل تبریز و قزوین نیز پخت میشود ولی باقلوای یزدی از شهرت بیشتری بر خوردار است و این به دلیل طعم بی نظیری که دارد است به طور مثال محال است مسافری به یزد سفر کند و از شیرینی یزدی به عنوان سوغات با خود نبرد این شیرینی بخاطر حرارتی که به آرد داده میشود و مغزیجاتی که در آن استفاده میشود طبع گرمی دارد  و در قدیم از آن به عنوان دارویی برای آنهایی که سردی معده دارند توسط مادربزرگ ها تجویز میشده است.

باقلوای پسته خندان در اندازه ها و طعم های مختلفی مطابق با سلیقه ی مشتری تهیه و بسته بندی میشود باقلوا نیز بر اساس درجه بندی کیفیت و بسته بندی  قیمت های مختلفی دارد.

پسته خندان قزوین

اولین نمونه از انواع پسته ای که در قزوین وجود دارد می توانیم به پسته خندان قزوین اشاره کنیم که این پسته از زیر مجموعه های پسته احمد آقایی می باشد که در ظاهر نیز شباهت بسیار بالایی با این نوع پسته دارد.

موردی که در مورد پسته خندان قزوین جالب است این می باشد که این نوع پسته ابتدا در دانشگاه کمبریج انگلیس مورد مطالعه پژوهشگران قرار گرفته و حوالی سال 1370 نیز نهالی از این نوع پسته را که اصلاحات نژادی را بر روی آن انجام داده بودند را وارد ایران و دامغان کردند.

 پسته خندان قزوین از آن دست از پسته هایی می باشد که از درجه خندانی بسیار مطلوبی در بین سایر پسته ها برخوردار است که این موضوع سبب شده که در قیمت آن نیز تاثیر گذار باشد.

پسته خندان نمکی

یکی از پسته های پرکاربرد پسته خندان نمکی می باشد که در مجالس و مهمانیها در ظرف آجیل و در کنار سایر تنقلات قرار بگیرد.

نمونه دیگری از پسته های موجود در دامغان می توان به پسته خندان نمکی این شهر پرداخت که شهر دامغان از تولید کننده های اصلی این نوع پسته است و در کنار سایر پسته ها از ارزش و جایگاه خوبی در بازار برخوردار است.

پسته خندان نمکی از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به پسته احمد آقایی و بادمی دارد اما یکسری تفاوتها وجود دارد که این دو نمونه از پسته را نسبت به یکدیگر متمایز می کند که از این تفاوتها می توان به قوس کشیده ای که در پسته خنجری وجود دارد اشاره کرد.

همچنین لبه های این پسته حالت برگشت خورده و نوک تیزی دارند و از همین رو بوده است که به آن این نام را بر روی آن نهاده اند زیرا ظاهری شبیه به خنجر دارد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.