تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 41835

هنرستان‌ها بدون کارگاه معنایی ندارد

هنرستان‌ها بدون کارگاه معنایی ندارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حجت‌ الله الماسی در سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از مدارس شهرستان بن با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌ها اعتبارات تخصیص داده شده در سایر بخش‌ها و حوزه‌هایی که اولویت‌دار نیست هزینه می‌شود، افزود: سفرهای استانی و گزارش‌های میدانی کمک می‌کند اعتبارات در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حجت‌ الله الماسی در سفر به چهارمحال و بختیاری و بازدید از مدارس شهرستان بن با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌ها اعتبارات تخصیص داده شده در سایر بخش‌ها و حوزه‌هایی که اولویت‌دار نیست هزینه می‌شود، افزود: سفرهای استانی و گزارش‌های میدانی کمک می‌کند اعتبارات در حوزه‌هایی اولویت‌دار هزینه شود.
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اصل کار هنرستان‌ها مهارت‌آموزی است، گفت: هنرستان‌ها بدون کارگاه معنایی ندارند، در واقع در ابتدا باید کارگاه هنرستان‌ها راه اندازی و سپس کلاس‌ها برگزار شود.
وی به بازدید از هنرستان‌های استان و شهرستان بن اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل هنرستان شهرستان بن کارگاه است که به طور اختصاصی این مشکل پیگیری می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید افزود: دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق محروم نگاه ویژه دارد و سال‌گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس خریداری و ارسال شد.
افشین امیریان افزود: ایجاد پنج چمن مصنوعی، یک چمن ساحلی، یک اتاق ورزش و یک سالن ورزشی در شهرستان بن در استان دراین دولت پیش‌بینی واحداث شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به گفته وی، اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای و کار ودانش به عنوان یکی از ضروریات امروز است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.