تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 52097

خرید میز چوبی، انتخابی عالی و تکرار نشدنی

خرید میز چوبی، انتخابی عالی و تکرار نشدنی
انتخاب یک میز چوبی متناسب با دکوراسیون، می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای افزایش زیبایی و جذابیت آن محل باشد. میزهای چوبی در سبک‌های..

خرید میز چوبی، انتخابی عالی و تکرار نشدنی

انتخاب یک میز چوبی متناسب با دکوراسیون، می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای افزایش زیبایی و جذابیت آن محل باشد. میزهای چوبی در سبک‌های متنوعی از جمله سنتی، روستیک و مدرن به بازار عرضه می‌شوند. با کمی حوصله و بررسی هر کدام از این سبک‌ها، بدون شک می‌توانید مناسب‌ترین گزینه برای محل مورد نظرتان را پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید میز چوبی باشید یا خرید دکور چوبی، در این مطلب موارد و نکاتی را مورد بررسی قرار داده‌ایم که حتی اگر به دنبال قیمت شلف چوبی هم باشید، این متن برای شما مفید خواهد بود.

عوامل تأثیرگذار در قیمت محصولات چوبی

عوامل و مواردی وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم بر قیمت محصولات چوبی تأثیرگذار باشند. این عوامل عبارت‌اند از:

  • اندازه: هرچقدر اندازه و سایز محصول چوبی مورد نظر بزرگ‌تر باشد، طبیعتاً چوب بیشتری برای تولید آن استفاده شده و به همین دلیل قیمت بالاتری خواهد داشت.

  • پیچیدگی کار: طرح‌های خاصی که در تعداد محدود و به صورت دستی تولید می‌شوند در مقایسه با کارهای دیگر از قیمت گران‌تری برخوردارند.

  • مکان خرید: هرچقدر واسطه‌های بیشتری بین تولید کننده تا خریدار وجود داشته باشد، قیمت تمام شده محصول بیشتر افزایش می‌یابد.

  • ویژگی‌های دیگر: برخی از محصولات چوبی ویژگی‌های دیگری مثل کشو، قفسه، زیرپایی و… دارند که هرکدام از این ها باعث افزایش قیمت می‌شود.

خرید دکور چوبی مناسب

دکور چوبی می‌تواند به هر فضایی گرما و زیبایی ببخشد. اگر به دنبال خرید دکور چوبی هستید در اولین قدم باید سبک متناسب با دکوراسیون محل مورد نظر را انتخاب کنید. دکورهای چوبی در سبک‌های متنوعی از جمله روستیک، مینیمال و سنتی به بازار عرضه می‌شوند که با کمی حوصله و جستجو می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را باتوجه‌به نیازتان پیدا کنید. اگر به دنبال دکور چوبی بادوام و مستحکم هستید، سعی کنید دکوری را پیدا کنید که از جنس چوب بلوط یا گردو ساخته شده باشد. در طرف مقابل اگر به دنبال دکوری هستید که استفاده زیادی از آن نخواهید داشت و برای شما جابه جایی و حمل و نقل در اولویت قرار دارد، ممکن است دکوری که با جنس چوب صنوبر یا توسکا طراحی و تولید شده است، گزینه مناسب تری خواهد بود.

قیمت شلف چوبی

قیمت شلف چوبی به عوامل مختلفی از جمله سبک، نوع چوب، اندازه، کیفیت ساخت و محل خرید بستگی دارد. قیمت شلف چوبی در بازار از ۱۰۰ هزار تومان تا میلیون ها تومان متغیر است. شلف های دیواری ساده، نازک و چند سانتی از ارزان ترین شلف های موجود در بازار شناخته می شوند. شلف های دیواری و گوشه ای از یک پله بالاتر از شلف های ساده قرار می گیرند. این دسته بندی همینطور ادامه پیدا می کند تا به گران قیمت ترین شلف های موجود در بازار می رسد.

عوامل دیگری که می‌توانند بر قیمت شلف چوبی تأثیر بگذارند عبارت‌اند از:

  • نوع چوب: چوب‌های سخت مانند بلوط و گردو معمولاً گرانتر از چوب های نرم مانند کاج و صنوبر هستند.

  • کیفیت ساخت: شلف های چوبی که با مواد باکیفیت و با دقت ساخته شده اند، گرانتر از شلف های ارزان قیمت تر هستند.

  • مدل: شلف هایی که به صورت دستی ساخته می شوند یا طراحی و تولید پیچیده تری دارند، طبیعتاً گران تر از سایر مدل های هستند.

  • ویژگی‌های اضافی: شلف‌هایی که دارای ویژگی‌های اضافی مانند نورپردازی، کشو یا درب هستند، معمولاً گران‌تر هستند.

  • ابعاد: هرچقدر ابعاد و اندازه شلف بزرگ‌تر باشد به این معنا است که از چوب و تجهیزات بیشتری در تولید آن استفاده شده است و قیمت گران‌تری دارد.

  • محل خرید: شلف‌های چوبی را می‌توان از فروشگاه‌های مبلمان، فروشگاه‌های آنلاین و سازندگان محلی خریداری کرد. قیمت‌ها در هر مکان می‌تواند متفاوت باشد.

  • تخفیفات ویژه: در مواقعی از سال فروشگاه های آنلاین تخفیفات ویژه و مناسبتی خاصی را بر روی بعضی از محصولات خود ارائه می کنند. اگر بتوانید خرید خود را در چنین مواقعی انجام دهید، در هزینه و بودجه خود صرفه جویی کرده اید.

  • یراق آلات استفاده شده: هرچقدر در تولید و طراحی محصول مورد نظر از یراق آلات و اتصالات با کیفیت تری استفاده شده باشد، ممکن است قیمت تمام شده محصول گران تر باشد.

امروزه خرید شلف یا سایر مبلمان چوبی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی مزایای بسیار بیشتری نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی دارد. از جمله این مزیت‌ها باید به تنوع بیشتر، بازار رقابتی، امکان خواندن نظرات مشتریان و… اشاره کرد. زیست هوم یکی از وب‌سایت‌هایی است که از طریق آن می‌توانید مبلمان مورد نظر را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به طور مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.