تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 46560

انوشیروانی: اختلافی بین کادر و کمیته فنی نیست/ نصیرشلال حرف زیادی برای گفتن دارد

انوشیروانی: اختلافی بین کادر و کمیته فنی نیست/ نصیرشلال حرف زیادی برای گفتن دارد

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد لزوم ورود به مسائل پیش آمده بین کادرفنی و کمیته فنی فدراسیون بر سر اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ازبکستان بیان کرد: قطعا کادرفنی و کمیته فنی تجربیات زیادی دارند و در بحث مسائل فنی احتمال هست که اختلاف نظر وجود داشته

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد لزوم ورود به مسائل پیش آمده بین کادرفنی و کمیته فنی فدراسیون بر سر اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ازبکستان بیان کرد: قطعا کادرفنی و کمیته فنی تجربیات زیادی دارند و در بحث مسائل فنی احتمال هست که اختلاف نظر وجود داشته باشد. بحث‌های فنی هم که ما انجام می‌دهیم تنها مربوط به نفرات نیست بلکه شرایط اعزام، مسابقه و وضعیت فدراسیون را هم شامل می‌شود. قطعا بین افرادی که تبادل نظر می‌کنند، اختلاف نظر وجود دارد اما در نهایت هر کاری انجام می‌شود با توافق دو طرف است.
او ادامه داد: اصلا این حرف‌ها نیست که کمیته فنی و کادر فنی مقابل همدیگر باشند و آنقدر این افراد بزرگ هستند که حتی اگر مسئله‌ای هم باشد، با صحبت کردن یا تلفن کردن به یکدیگر موضوع را حل می‌کنند. تیم ما به قهرمانی آسیا رفته است و با صلاحدید کمیته فنی و کادر فنی به صورت کامل اعزام نشد و برخی مسائل پشت پرده هم در نظر گرفته شد. خواسته اول کادرفنی این بود تیم کامل برود اما با بررسی اولیه، توافق شد که تیم به صورت کامل اعزام نشود. قرار شد سه وزنه‌بردار جوان میدان بزرگتر ببینند چون ما باید یک تیم جوان برای بعد از المپیک درست کنیم.
انوشیروانی افزود: با توافق دو طرف تصمیم بر این شد که سه نفر بروند و هیچ اختلاف جدی وجود ندارد. ممکن است اختلاف سلیقه باشد که این عادی است و در همه رشته‌ها این اختلاف سلیقه وجود دارد. در مجموع تصمیمی گرفته شد که به نفع وزنه‌برداری ایران باشد.
رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که غیبت سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا هنوز جای سوال دارد  چراکه او پیش از این در تمامی اعزام‌های تیم ملی حضور داشته است؟ تصریح کرد: ارتباط بین مربیان و سرمربی وجود دارد و حتی در مورد وزنه‌ها نیز با هم صحبت کرده‌اند. از آنجا که سه وزنه‌بردار اعزام شد ما هم اعلام کردیم که در نهایت دو تا سه مربی همراه تیم بروند. آقای نصیرشلال قبول کرد و گفت حضور خودش هم شاید خیلی نیاز نباشد چون مربیان هم تجربه کافی دارند و آنها با وزنه برداران کار کرده‌اند و از شرایطشان کاملا اطلاع دارند. اگر یک وزنه‌بردار مانند مصطفی جوادی در تیم باشد اما سرمربی کنارش نباشد یک بحث است.
او افزود: سه، چهار وزنه‌بردار جوان که تازه به تیم ملی بزرگسالان اضافه شده‌اند به مسابقات رفتند و سهراب مرادی که همراه تیم است، قهرمان المپیک است و اردوها و مسابقات متعددی را تجربه کرده از طرفی ماه‌ها کنار این وزنه‌برداران جوان بوده است. آقای نصیرشلال به همراه کادرفنی خود کاری انجام می‌دهد که در آینده نزدیک حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند اکنون مسائل پیش آمده در مورد قهرمانی آسیا حل شده باشد؟ گفت: تمام شده است و از ۲۷ یا ۲۸ بهمن اردوها را در تهران آغاز می‌کنیم و با قدرت به سمت المپیک و آینده بهتر می‌رویم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.