تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 49871

ضرورت حل مشکلات در ثبت کسر خدمات سربازان ماهر

ضرورت حل مشکلات در ثبت کسر خدمات سربازان ماهر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار محمدجواد زاده‌کند، در نشست فرمانده و معاونین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان که صبح امروز با حضور رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار شد، گفت: از سازمان وظیفه عمومی به دلیل تلاش‌هایی که در حوزه مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه انجام دادند تشکر می‌کنم. لازم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار محمدجواد زاده‌کند، در نشست فرمانده و معاونین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان که صبح امروز با حضور رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار شد، گفت: از سازمان وظیفه عمومی به دلیل تلاش‌هایی که در حوزه مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه انجام دادند تشکر می‌کنم. لازم است که نسبت به تقویت، افزایش سرعت  و آماده سازی زیر ساخت‌ها برای ارتقاء کیفیت مهارت‌آموزی اقدام شود.
وی همچنین بر تقویت و افزایش نقش آفرینی گروه کاری مهارت تا اشتغال (مهتا) و استانداری‌ها و ادارات استانی در حوزه مهارت آموزی و اشتغال تاکید کرد و گفت: لازم است سامانه جامع مهارت آموزی و تبلیغ، ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در سال ۱۴۰۳ نیز تکمیل شود.
در ادامه سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نیز گفت: مهارت آموزی را به عنوان تکلیف دنبال می‌کنیم و همه وظیفه عمومی استان‌ها با جان و دل پای کار هستند، لیکن مشکلاتی در خصوص سامانه، ساختار و تسهیلات وام اشتغال زایی و همچنین ثبت کسر خدمت مهارت آموزی سربازان وجود دارد که باید بر طرف شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.