تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر : 49894

آمریکا: اسرائیل تاکنون قوانین بین‌المللی را نقض نکرده است

آمریکا: اسرائیل تاکنون قوانین بین‌المللی را نقض نکرده است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، میلر در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تا بدین لحظه به این نتیجه نرسیده‌ایم که اسرائیل قوانین بین‌المللی را نقض کرده است اما به ارزیابی‌های خود در زمینه‌های مختلف ادامه خواهیم داد. گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، میلر در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تا بدین لحظه به این نتیجه نرسیده‌ایم که اسرائیل قوانین بین‌المللی را نقض کرده است اما به ارزیابی‌های خود در زمینه‌های مختلف ادامه خواهیم داد.
گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.
رژیم صهیونیستی نیز به تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.
این عملیات موجب آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.